Liestöl Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hi... Sitter på denne pcen: AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939 XFX GeForce 7800GT 256MB TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 2048MB For ikke så veldig lenge siden så fekk jeg med en 22" og merker at pcen begynner å slite litt for tiden med den nye oppløsningen. Hva er flaskehelsen? Skal i HV til vinteren så jeg gidder ikke å oppgradere fullt enda til dx10 og sånnt før neste sommer, men kunne det vært lurt å kjøpe seg en AMD Athlon 64 X2 4200+ og X1950 eller noe sånnt siden dei er så billige siden dx10 har komme og Pentium ruler gata (nekter uansett å ha vista enda og blir for mye hvis jeg skal enda nytt hovedkort) Kan dette forbedre veldig for en billig penge? Eller er det noen andre modeller jeg bør velge? Eller rett og slett bare droppe det pga. det er for lite å hente? Takktakk Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvis det er den nye oppløsningen regner jeg med at det må være skjermkortet... Det kan jo hende du trenger nye cpu, med tanke på at det er single core, men siden det kom når du kjøpte ny skjerm tror jeg det er skjerkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå