derbi-senda-06 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 hei. jeg har en 2006 derbi senda x-race. den har yasuni effektanlegg trim reed. drev: 13/70 den går i 80 nå. hvis jeg bytter coil som ikke har sperre, vil den gå noe fortere da? takker for alle svar. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvorfor ikke dreve den om, til 13/52? På min orginale 04 modell sperrer ikke coilen. Veit ikke om det er meninga den skal sperre, eller om det er noe feil med den.. Lenke til kommentar
derbi-senda-06 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 hvis jeg drever den om går den dårlig i bakker. her i hallingdal er det bare fjell. kansje det ikke er sperre på coilen på derbi. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du merker jo selv om den sperrer når du kjører... Om den gjør det vil den jo gå fortere om du skifter.. Men ville skifta dreving.. Lenke til kommentar
partoxderbi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hei..... ja det er turtals sperre i de nyere derbier..... gå på http://www.speedoptions.no/index.php?main_...bb90c984cae5f30 og skaff deg en slik cdi/coil..... da skall jeg nesten garantere at den går vesentlig mye bedre hvis du har sperre på coilen utjør 2 hk på veiva ifølge speedoptions..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå