Anixion Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Husker at noen på forumet har bestilt PSP batteri på Ledshoppe. Jeg lurer på om batteriet er bra? Hvor lenge varer batteriene? Og hva er High Capacity Rechargeable Battery Pack? Så hvis jeg kjøper den greia, må jeg bruke original batteri som fulgte med PSP? Er ikke noe vits å kjøpe 3600mAh Rechargeable Battery Pack for PSP da? Hva varer lengst? Og hva er best? Endret 2. juli 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Husker at noen på forumet har bestilt PSP batteri på Ledshoppe. Jeg lurer på om batteriet er bra? Hvor lenge varer batteriene? Og hva er High Capacity Rechargeable Battery Pack? Så hvis jeg kjøper den greia, må jeg bruke original batteri som fulgte med PSP? Er ikke noe vits å kjøpe 3600mAh Rechargeable Battery Pack for PSP da? Hva varer lengst? Og hva er best? 8988049[/snapback] High Capacity Rechargeable Battery Pack'en er et eget batteri. Bare større i form, og har bedre kapasitet til strøm. Det vil da altså vare en del lenger enn det vanlige originale som følger med PSP. Og vare lenger enn det andre du nevnte.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg kjøpte dette: http://www.ledshoppe.com/Product/ts/TS2009.htm Pakket det ut, men ikke fått testet det ennå. Pakning og batteri ser helt ok ut i alle fall. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg kjøpte dette: http://www.ledshoppe.com/Product/ts/TS2009.htm Pakket det ut, men ikke fått testet det ennå. Pakning og batteri ser helt ok ut i alle fall. 8991734[/snapback] Si ifra når du har testet det da (: Og hvor lenge batteriet varte osv. var det som vanlig original PSP bare at det varte lenger? Om noen kjøper High Capacity Rechargeable Battery Pack vil jeg også høre erfaringe der (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå