Baba2 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei! Idag åpnet jeg opp PSPen min fordi jeg har et lite problem med at jeg ikke får lyd ut av hodetelefonene eller høyttaleren. Så jeg har funnet ut at kontaktene på wifi kortet til jack pluggen er knekt. Så jeg trenger en ny slik del, jeg legger ved ett bilde så det blir lettere for dere å se hvilken del jeg trenger. Jeg vet at noen personer på konsoll delen driver med modding/ chipping så da tenker jeg at kanskje noen har reservedeler til PSP? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvorfor i all verden åpnet du PSP'en din? Du har garanti, så det var bare å dra til der du kjøpte den, så skulle de fikse det for deg eventuelt gi deg et nytt PSP.. Du kan finne deler på: http://www.modnet.no/ Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Relax, jeg tenker før jeg lager en ny tråd. PSPen har gått ut av garanti perioden og i tillegg er den importert fra Japan, så jeg har ingen form for støtte fra Europeisk Sony så vidt jeg vet. Jo jeg har lett på mange sider som selger PSP reserve deler. Jeg fant en butikk som selger hele kortet hvor Jack pluggen er. Men den kostet mer enn det jeg er villig til å betale. I tillegg var den utenlandsk og så litt useriøs ut. (I motsetning til LLama og andre kjente sider) Hvis du finner en norsk side som selger denne delen så tar jeg gjerne imot linker.... Endret 2. juli 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kanksje enklest å bruke søkefunksjonen, og se om du finner noen som har bricket sin PSP, for så å sende dem en privat mail, og spørre om du kan få deres ødelagte PSP.. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Kanksje enklest å bruke søkefunksjonen, og se om du finner noen som har bricket sin PSP, for så å sende dem en privat mail, og spørre om du kan få deres ødelagte PSP.. 8988390[/snapback] Ja det kan jeg prøve Takk for ideen. Men det spørs om folk er villig til å gi bort en PSP da.. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 playstationshop.no 8988868[/snapback] Tusen Takk for linken. Men det ser ut som at de pinnene har brukket av selve kortet så en del av kortet sitter også på pinnene. Men jeg kontakten playstation shop og det ser ut som han kan ordne kretskortet også Takk for linken. Hvis det er noen andre som finner hele kretskortet, men uten selve wifi modulen (fordi min modul virker, og jeg vil ikke betale mer for å bytte noe som allerede fungerer) så blir jeg kjempe glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå