Lola Pagola Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et nytt minnekort, av typen Mini SD. Det jeg har er 512 mb. Jeg har søt rundt på nettet, men finner ingen som er større en 2 GB. Er det noen som vet om det kommer noen større, 4GB, 8GB slik som mange andre typer finnes i, eller er 2GB så stort som det kan bli for denne typen? Jeg har en nokia 6288 som dette skal brukes i, vil det i det hele tatt være mulig for den å ta større en 2GB? Jeg vil ikke gå i den fellen at jeg bruker penger på 2GB, hvis noe større er rett rundt hjørnet. Koster ikke mer en en 200 lapp, men alikevel. Beklager hvis dette er feilpostet, kanskje hører dette hjemme under mobil. Takker for svar på forhånd W. Edit: Lurer også på om hvordan det er med prisene, det er jo ikke akkurat billig når man skal ha noen GB. Er det forventet noe prisdropp i nær fremtid? Endret 2. juli 2007 av Wilhelmina Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Sandisk 4GB det kommer visst 8 GB microSD brikker i løpet av x måneder, og da kan du vel bruke en micro-til-mini adapter og smokke en slik i telefonen. Om den virker eller ikke er ikke godt å si. Telefonen står på listen til dette firmaet ihvertfall.... Endret 2. juli 2007 av Karamell Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Takk skal du ha! Har sendt en mail til nokia nå og spurt om hvorvidt telefonen kan ta større minne en 2GB. Men det sto jo på den siden så (mobymemory). Synes kanskje den så litt suspekt ut jeg da, var ikke noe merke på det minnekortet heller. Men jeg kan jo bare kjøpe det fra den norske siden. Da får jeg vente spent på svar fra nokia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå