Gå til innhold

To bilder av tromsø biblotek


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge to er skikkelig stilige. Den location'en må jeg huske til jeg en dag besøker Tromsø. Det eneste jeg har å utsette på dem er at himmelen er så forskjellig på dem, og at de derfor ikke passer perfekt sammen i serie, selv om forholdene burde tale for det. Fiks det, så synes jeg de utgjør en perfekt liten serie.

Lenke til kommentar
Grunnen til at himmelen er så forskjellig er fordi det første er rett imot sola og det andre på med sola på siden, kan sikkert fikse det på en måte i photoshop :)

8989635[/snapback]

For en gangs skyld blir jeg den som pirker på manglende etterarbeide, men også jeg har slike tanker når bildet faktisk trenger det, for at det skal fungere i konteksten.

Det hadde vært hyggelig hvis du hadde tid til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Bildene var tøffe, fikk fram gammel kinoen på en ny måte som jeg ikke har sett den på.

Men det er noe som mangler for å få fram den spesielle arkitekturen, eller er det bare meg som har vokst opp med den bygningen og vil se den på min måte.

Bildet hadde blitt bedre hvis du hadde fikset himmelen.

Kan hende at kinoen hadde vært tøff i morgen sol.

 

Prøvde å komme med en enkel forklaring på hvordan du kan fikse himmelen men er ikke veldig pedagogisk, så jeg tar den enkle metoten: Kjøp deg en god bok, eller bruk nettet det finnes mange gode sider der ute.

 

PS. den buen er en selvbærende konstruksjon som bare er 15 cm tykk, en dristig konstruksjon.

Endret av Patrol_33
Lenke til kommentar
Bildene var tøffe, fikk fram gammel kinoen på en ny måte som jeg ikke har sett den på.

Men det er noe som mangler for å få fram den spesielle arkitekturen, eller er det bare meg som har vokst opp med den bygningen og vil se den på min måte.

Bildet hadde blitt bedre hvis du hadde fikset himmelen.

Kan hende at kinoen hadde vært tøff i morgen sol.

 

Prøvde å komme med en enkel forklaring på hvordan du kan fikse himmelen men er ikke veldig pedagogisk, så jeg tar den enkle metoten: Kjøp deg en god bok, eller bruk nettet det finnes mange gode sider der ute.

 

PS. den buen er en selvbærende konstruksjon som bare er 15 cm tykk, en dristig konstruksjon.

8990292[/snapback]

 

 

jeg ville ikke ta et tradisjonelt "tromsøkinobilde" synes jeg har sett nok av dem på en måte :)

Lenke til kommentar
Bildene var tøffe, fikk fram gammel kinoen på en ny måte som jeg ikke har sett den på.

Men det er noe som mangler for å få fram den spesielle arkitekturen, eller er det bare meg som har vokst opp med den bygningen og vil se den på min måte.

Bildet hadde blitt bedre hvis du hadde fikset himmelen.

Kan hende at kinoen hadde vært tøff i morgen sol.

 

Prøvde å komme med en enkel forklaring på hvordan du kan fikse himmelen men er ikke veldig pedagogisk, så jeg tar den enkle metoten: Kjøp deg en god bok, eller bruk nettet det finnes mange gode sider der ute.

 

PS. den buen er en selvbærende konstruksjon som bare er 15 cm tykk, en dristig konstruksjon.

8990292[/snapback]

 

 

jeg ville ikke ta et tradisjonelt "tromsøkinobilde" synes jeg har sett nok av dem på en måte :)

8990400[/snapback]

Da er det bare meg som er litt konservativ, og liker tradisjonelle tromsøkinobilder.

Bare fortsett å knips bilder er klar for flere spennende bilder fra Tromsø.

Endret av Patrol_33
Lenke til kommentar
Bildene var tøffe, fikk fram gammel kinoen på en ny måte som jeg ikke har sett den på.

Men det er noe som mangler for å få fram den spesielle arkitekturen, eller er det bare meg som har vokst opp med den bygningen og vil se den på min måte.

Bildet hadde blitt bedre hvis du hadde fikset himmelen.

Kan hende at kinoen hadde vært tøff i morgen sol.

 

Prøvde å komme med en enkel forklaring på hvordan du kan fikse himmelen men er ikke veldig pedagogisk, så jeg tar den enkle metoten: Kjøp deg en god bok, eller bruk nettet det finnes mange gode sider der ute.

 

PS. den buen er en selvbærende konstruksjon som bare er 15 cm tykk, en dristig konstruksjon.

8990292[/snapback]

 

 

jeg ville ikke ta et tradisjonelt "tromsøkinobilde" synes jeg har sett nok av dem på en måte :)

8990400[/snapback]

Da er det bare meg som er litt konservativ, og liker tradisjonelle tromsøkinobilder.

Bare fortsett å knips bilder er klar for flere spennende bilder fra Tromsø.

8990507[/snapback]

 

Det har jeg tenkt til! :) er jo helt fersk i fotoverden ennå jeg :tease::thumbup:

Lenke til kommentar
Det jeg liker, er at du faktisk har idèer. Man kan altids tiskutere om de er gode eller ikke, men du har faktisk idèer. Fortsett med det. Det er nemlig ikke alle ferske fotografer som viser så veldig stor kreativitet mht valg av motiv og utførelsen av bildet.

8992304[/snapback]

 

Takker! (tror jeg?) :p man rare ideer som flyver rundt i dette hodet :) prøver å få dem i kamera, men ikke alltid så lett når ikke ennå er helt kjennt med kameraet teknisk funksjoner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...