Eplekakespising Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Si hva dere mener Har redigert bildene en del, litt overdreven kontrast, synes det ble kulest Endret 3. juli 2007 av Madusius Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Fjernet noen blomsterbilder og la istedet inn disse to jeg tok i dag Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) stilige former.. har ikke så mye å si om bildene, men har du prøvd å croppe det siste på midten slik at du får halve greia, i høydeformat? kanskje det kunne blitt litt stilig Endret 2. juli 2007 av hardmongo Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Begge to er skikkelig stilige. Den location'en må jeg huske til jeg en dag besøker Tromsø. Det eneste jeg har å utsette på dem er at himmelen er så forskjellig på dem, og at de derfor ikke passer perfekt sammen i serie, selv om forholdene burde tale for det. Fiks det, så synes jeg de utgjør en perfekt liten serie. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Grunnen til at himmelen er så forskjellig er fordi det første er rett imot sola og det andre på med sola på siden, kan sikkert fikse det på en måte i photoshop Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Grunnen til at himmelen er så forskjellig er fordi det første er rett imot sola og det andre på med sola på siden, kan sikkert fikse det på en måte i photoshop 8989635[/snapback] For en gangs skyld blir jeg den som pirker på manglende etterarbeide, men også jeg har slike tanker når bildet faktisk trenger det, for at det skal fungere i konteksten. Det hadde vært hyggelig hvis du hadde tid til å gjøre det. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Er ikke så sinnsykt flink i photoshop, hva er den beste/letteste måten å gjøre det på og få det til å se genuint ut? croppa ut halve bildet på nr2, var det sånn du tenkte det hardmongo? Endret 2. juli 2007 av Madusius Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Bildene var tøffe, fikk fram gammel kinoen på en ny måte som jeg ikke har sett den på. Men det er noe som mangler for å få fram den spesielle arkitekturen, eller er det bare meg som har vokst opp med den bygningen og vil se den på min måte. Bildet hadde blitt bedre hvis du hadde fikset himmelen. Kan hende at kinoen hadde vært tøff i morgen sol. Prøvde å komme med en enkel forklaring på hvordan du kan fikse himmelen men er ikke veldig pedagogisk, så jeg tar den enkle metoten: Kjøp deg en god bok, eller bruk nettet det finnes mange gode sider der ute. PS. den buen er en selvbærende konstruksjon som bare er 15 cm tykk, en dristig konstruksjon. Endret 2. juli 2007 av Patrol_33 Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Bildene var tøffe, fikk fram gammel kinoen på en ny måte som jeg ikke har sett den på.Men det er noe som mangler for å få fram den spesielle arkitekturen, eller er det bare meg som har vokst opp med den bygningen og vil se den på min måte. Bildet hadde blitt bedre hvis du hadde fikset himmelen. Kan hende at kinoen hadde vært tøff i morgen sol. Prøvde å komme med en enkel forklaring på hvordan du kan fikse himmelen men er ikke veldig pedagogisk, så jeg tar den enkle metoten: Kjøp deg en god bok, eller bruk nettet det finnes mange gode sider der ute. PS. den buen er en selvbærende konstruksjon som bare er 15 cm tykk, en dristig konstruksjon. 8990292[/snapback] jeg ville ikke ta et tradisjonelt "tromsøkinobilde" synes jeg har sett nok av dem på en måte Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Bildene var tøffe, fikk fram gammel kinoen på en ny måte som jeg ikke har sett den på.Men det er noe som mangler for å få fram den spesielle arkitekturen, eller er det bare meg som har vokst opp med den bygningen og vil se den på min måte. Bildet hadde blitt bedre hvis du hadde fikset himmelen. Kan hende at kinoen hadde vært tøff i morgen sol. Prøvde å komme med en enkel forklaring på hvordan du kan fikse himmelen men er ikke veldig pedagogisk, så jeg tar den enkle metoten: Kjøp deg en god bok, eller bruk nettet det finnes mange gode sider der ute. PS. den buen er en selvbærende konstruksjon som bare er 15 cm tykk, en dristig konstruksjon. 8990292[/snapback] jeg ville ikke ta et tradisjonelt "tromsøkinobilde" synes jeg har sett nok av dem på en måte 8990400[/snapback] Da er det bare meg som er litt konservativ, og liker tradisjonelle tromsøkinobilder. Bare fortsett å knips bilder er klar for flere spennende bilder fra Tromsø. Endret 2. juli 2007 av Patrol_33 Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Bildene var tøffe, fikk fram gammel kinoen på en ny måte som jeg ikke har sett den på.Men det er noe som mangler for å få fram den spesielle arkitekturen, eller er det bare meg som har vokst opp med den bygningen og vil se den på min måte. Bildet hadde blitt bedre hvis du hadde fikset himmelen. Kan hende at kinoen hadde vært tøff i morgen sol. Prøvde å komme med en enkel forklaring på hvordan du kan fikse himmelen men er ikke veldig pedagogisk, så jeg tar den enkle metoten: Kjøp deg en god bok, eller bruk nettet det finnes mange gode sider der ute. PS. den buen er en selvbærende konstruksjon som bare er 15 cm tykk, en dristig konstruksjon. 8990292[/snapback] jeg ville ikke ta et tradisjonelt "tromsøkinobilde" synes jeg har sett nok av dem på en måte 8990400[/snapback] Da er det bare meg som er litt konservativ, og liker tradisjonelle tromsøkinobilder. Bare fortsett å knips bilder er klar for flere spennende bilder fra Tromsø. 8990507[/snapback] Det har jeg tenkt til! er jo helt fersk i fotoverden ennå jeg Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 jepp, noe sånn, bare at jeg egentlig tenkte på den andre halvdelen Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 la til den andre halvdelen, en mer lik himmel og et til bilde jeg tok som jeg ikke ble helt fornøyd med, tror jeg må ta flere bilder av gammelkinoen, var gøy å ta foto av den Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Dette er en god metode for å lære om fotografi, nemlig å gå innpå og studere detaljer. Det spilte en stor rolle for meg, da jeg lærte faget. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Har lært utrolig mye de siste dagene, blender og lukketid er en fin ting ^^ tok dette bildet i et helt mørkt rom, da var blender og lukketid viktig Endret 3. juli 2007 av Madusius Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det jeg liker, er at du faktisk har idèer. Man kan altids tiskutere om de er gode eller ikke, men du har faktisk idèer. Fortsett med det. Det er nemlig ikke alle ferske fotografer som viser så veldig stor kreativitet mht valg av motiv og utførelsen av bildet. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Det jeg liker, er at du faktisk har idèer. Man kan altids tiskutere om de er gode eller ikke, men du har faktisk idèer. Fortsett med det. Det er nemlig ikke alle ferske fotografer som viser så veldig stor kreativitet mht valg av motiv og utførelsen av bildet. 8992304[/snapback] Takker! (tror jeg?) man rare ideer som flyver rundt i dette hodet prøver å få dem i kamera, men ikke alltid så lett når ikke ennå er helt kjennt med kameraet teknisk funksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå