Gladlaksen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 jeg har skatet i ca 1 år, men nå som kompisene mine(, bestevennene mine som er 1 år eldre) har dratt til militæret så nå har jeg ingen å skate med lenger. Så det jeg lurer på er: er det noen skatere i oslo: østkanten, mellom 16 og 19 år som er nogenlunde gode til å skate som jeg kan skate med. dra f.eks til haugenstua eller bekkestua og skate? hadde vært fett, Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvis du har skateboard, skal jeg være med deg Lenke til kommentar
Gladlaksen Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 har skateboard ja. alien workshop brett hvis jeg husker riktig. orion truckere og greie hjul. kjører mest ramp, men begynt med street nå. skate litt for 2 år siden så slutta jeg, startet med det igjen i år. har du msn? kan snakke der Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvis du drar til et av disse stedene du snakker om så treffer du jo masse folk som skater da. Hvis du bor på østkanten av Oslo er det jo en liten park ved Skøyenåsen skole også. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 jeg har skatet i ca 1 år, men nå som kompisene mine(, bestevennene mine som er 1 år eldre) har dratt til militæret så nå har jeg ingen å skate med lenger. Så det jeg lurer på er: er det noen skatere i oslo: østkanten, mellom 16 og 19 år som er nogenlunde gode til å skate som jeg kan skate med. dra f.eks til haugenstua eller bekkestua og skate? hadde vært fett, 8987884[/snapback] Har du hvert på Jordal før? Det er det bra å skate! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå