Larsemão Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Får ikke sett jeg heller. 3 poeng idag, og vi hadde klatret noen viktige plasser opp på tabellen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Blir litt mye å håpe på seier mot Barca desverre. Håp er alikevell fint! Agüero inn. Andre boller nÅ! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hvorfor er jeg ikke overrasket? Nok en gang et skuffende resultat... 1-1 er så deprimerende å se. Svært forunderlige for meg at De Gea stadig blir valgt som førstekeeper også. Han har jo ikke gjort det dårlig, men jeg synes Asenjo er mye bedre og et mye større talent. Ser ikke helt Quique Flores' tankegang her.... Endret 7. februar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvor mange keepere har egentlig Atletico solgt/kjøpt de siste sesongene? Mange som ikke har fått noe løft av å dra til klubben. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Tja, Leo Franco sto jo godt i en del år. Coupet ble hentet, fikk nesten ikke spille og ble solgt igjen. Også hentet vi jo Asenjo før denne sesongen... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Men var det ikke enda en keeper som fikk noen kamper som førstevalg, eller er jeg på bærtur? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Litt usikker på hvem du sikter til. Leo Franco sto jo ganske fast siden 2005 (?) og i 08/09 ble Coupet hentet inn, men han fikk nesten ikke spille og ble etterhvert solgt igjen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Husker ikke navnet, men mener å huske at det var en annen keeper som fikk prøvd seg før Coupet ble kjøpt. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Vi hadde Abbiati på lån, er det han du sikter til? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Vært borte ikveld, så fikk ikke sett returkampen mot Racing. Men kommer hjem og ser stillingen 2-1 til oss! Allikevel ender det 3-2 til Racing.. hva skjedde? MEN: Vi er i finalen! Møter Sevilla? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det blir tøft mot Sevilla. Sevilla kommer jo uansett til å spille i Europa, så hva skjer dersom de vinner finalen? Vil AM få EL-plassen da? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Blir det Sevilla i finalen? Det kan gå! Selv om jeg tror nok det blir tøft :/ Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Kan ikke reglene jeg, men ettersom Sevilla uansett spiller i Europa neste sesong, så ville det vært mest logisk at Atlético fikk EL-plassen? Sevilla blir definitivt tøft, men det er absolutt muligheter! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kan ikke reglene jeg, men ettersom Sevilla uansett spiller i Europa neste sesong, så ville det vært mest logisk at Atlético fikk EL-plassen? Sevilla blir definitivt tøft, men det er absolutt muligheter! Atletico får EL-plassen ja. Blir en spennende finale. Holder en knapp på Sevilla, hvertfall mtp formen hittil i sesongen osv, men, cup er cup Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Atlético - Barcelona kl 2100 ikveld! Leker Kun Agüero med Barca også ikveld? Troppen: PORTEROS 01 Asenjo. 13 De Gea. DEFENSAS 02 Valera. 03 Antonio López. ( C ) 16 Juanito. 17 Ujfalusi. 18 Álvaro Domínguez. 21 Perea. CENTROCAMPISTAS 05 Tiago. 08 Raúl García. 09 Jurado. 12 Paulo Assunção. 19 Reyes. 20 Simão. 35 Rubén Pérez. DELANTEROS 07 Forlán. 10 Kun Agüero. 58 Ibrahima. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 2-0 til Atletico nå!! Dette er så bra!! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Det er så deilig. Det er så deilig. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 2-1 nå. Helvete at jeg ikke får sett den satans kampen! Damen nekter å la meg se, så må prøve å finne meg en god stream. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå