Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Virkelig ikke Atléticos sesong. Får vel vinne Europa League da Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Cléber Santana er solgt til Sau Paulo som følge av Eduardo Salvios overgang til Atlético for å få samsvar med EU-reglene i Spania. Ryktene om Rafinha blir også større."Atlético Madrid er den tredje største klubben i Spania. De har et lag fullt av gode spillere, og for meg er det en ære å bli linket til en slik klubb." David De Gea er ønsket av Wigan og Man Utd, men Atlético vil holde på han. Pernia og Cabrera er også på vei vekk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 De Gea er god? Siden han blir ryktet til United. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Vel... ble ganske overrasket da jeg leste det, men det jeg har sett av han har vært svært lovende, så han er nok et godt talent. Men klarer ikke se for meg han i United liksom Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 HAr helt glemt vekk denne tråden! Utrolig skuffende kamp mot Getafe! Rart hvordan vi med de spillerene vi har ikke klarer å komme til sjangser. Agüero er jo faktisk et angrep for seg selv. Vet du når og hvem Atletico skal spille europa cup? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ikke glem denne tråden! Join meg og Latias, så får vi litt mer aktivitet Getafe-kampen var svært skuffende ja, skapte så å si ingenting jo... Atlético møter Galatasaray. Litt usikker på datoen, men kan sjekke det opp. EDIT: Spiller hjemme 18/02 og borte 25/02. Kamp mot Celta idag. 1-1 i første kamp. Endret 28. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Celta burde slåes. Cupseieren gir EL-spill, sant? I så fall er dette livsviktig mtp. plasseringen i ligaen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Da har vi fått bortemålet vi trengte. 0-1 Forlán (1-2) Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Atlético videre, og vi møter Racing Santander i semifinalen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bra! Viktig å slå Malaga på hjemmebane, kun seier som gjelder! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gikk til helvete i dag. Fikk ikke sett hele kampen, men det jeg såg var dårlig. Kommer til halvsjangser, men blir liksom ikke noe spessielt mer utav det. Skuff alt i alt. Vi vinner cupen i år! racing burde være greit å kunne slå, vet de har de i seg! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Det jeg så i andre omgangen var latterlig svakt. Er nok cupen som skal tas i år, Gala blir vanskelig i EL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Man er ikke i særlig god form når man taper 2-0 mot Malaga. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 De klatret faktisk opp i ryggen på oss, 3 poeng bak bare nå. Ligger på en patetisk 13. plass etter denne kampen Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Four fucking nil! Fikk ikke sett kampen, men det var visst ett kjør hele veien. Finaleplassen er svært nære! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 4-0 over Racing! Drit bra! Faen vi vinner Cope del Ray i år! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Det hade vært jævla gøy i en ellers svært skuffende sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Slik sikrer man seg EL-plass neste sesong. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Flott. Får ikke sett denne kampen heller, muligens andre, men virker ikke sånn pga. en fjortis søster med guttebesøk... 1-1 etter 35 min. Dette må da gå! Trenger så sårt en seier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Seier er viktig en uke før Barca-kampen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå