Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hehe, skjønner Jeg vet faen ikke hva jeg ville gjort(/kommer til å gjøre?) om han drar til Chelski. Sett bort ifra alle United-spillere, var mine favorittspillere Fernando Torres, og litt senere fikk jeg sansen for Javier Mascherano. JAGGU FAEN KJØPTE IKKE LIVERPOOL BEGGE TO. Nå er det Kun Agüero (i tillegg til noen andre) som er min favoritt ikke-United-spiller, og da tror jeg det klikker for meg om Chelski kjøper han :!: Endret 19. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Da kan du f.eks. begynne å like Martin Andresen, blir nok fort kjøpt opp av Liverpool han også. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Sant. Hadde ikke hatt noe imot om han stakk fra Vålerenga (Enga er mitt lag i Norge) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå som vi er i overgangsvinduet, noen spillere som har blitt linket til Atletico? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Tja, kan jo finne frem noen rykter - Tiago har jo kommet på lån fra Juventus da. - Argentineren Eduardo 'Toto' Salvio skal være så å si klar fra Lanús, som skal ses på som en som skal ta over rollen hvis Agüero drar til sommeren. - Det går stadig svirrende rykter rundt Arsenal-ungutten Fran Merida - Skal visst være en dialog mellom Sao Paulo og Atlético angående midtbanespilleren Hernanes. - Ignacio Camacho ryktes å gå på lån til Sporting Gijon. - PSV-spiller Balasz Dzsudzsak skal visst være ønsket. - Brasilianske venstrebacken Diogo skal også være ønsket. Tiago har kommet på lån fra Juventus ut sesongen Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Atlético Madrid - Celta Vigo Kvartfinale i Copa del Rey. Da har Tiago scoret i sin første kamp ifra start for Los Colchoneros, og stillingen er 1-1 til pause på Vicente Calderon Tiago virker som en god signering ut sesongen. Litt bekymrende at Agüero har gått litt haltende etter en takling. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Synd det ikke ble seier, kan bli tøft ettersom de fikk bortemålet. Men Tiago virker som en bra signering, så det blir nok avansement. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Helt greit utgangspunkt egentlig. Er ikke mange kamper Atlético går uten å score mål, så jeg tror ikke bortemålet får så stor betydning Tror det blir seier i den neste! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jepp, greit nok det. Celta burde uansett slåes, ikke verdens beste lag heller. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Getafe CF - Atlético de Madrid Tid: 19:00 Dato: 24.01.2010 Sted: Estadio Coliseum Alfonzo Perez Dommer: Álvarez Izquierdo Nett-tv: Rojadirecta, Bet365.com, Unibet. TV: Canal+ Sport 2 og HD Kamptips: 1-3 Nysigneringen Eduardo Salvio trente igår med troppen, og får kanskje sin debut på høyrekanten for en småskadd Simão. EDIT: Salvio skal allikevel ikke være med, han skal spille for B-laget. Simão er med i troppen mot Getafe. Mulig lagoppstilling: Asenjo Ujfalusi - Perea - Dominguez - Lopez© Simão - Raul Garcia - Assuncao - Reyes Forlán - Agüero Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Bør bli seier. Viktig å vinne slike kamper dersom det skal bli Europa-spill neste sesong! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Så absolutt. Laget er i god form, og det er få skader så det ser veldig lovende ut for å ta en 3-poenger også i denne kampen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Men så ligger Getafe fire poeng foran da, og det er ikke lette kamper på bortebane. Blir en spennende kamp, men tviler på at det blir uavgjort. Getafe har vel ingen U-kamper denne sesongen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Det er sant, men de har vært veldig ustabile i prestasjonene. Gått ifra å tape mot Malaga og Sporting, til å slå Sevilla Blir definitivt ikke lett motstand, men jeg har stor tro på seier Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ikke bra å ligge under til pause. Hvordan har spillet vært? Har ikke fått sett noe særlig, da jeg må gjøre viktige lekser. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Gått litt begge veier. Et par fete for Getafe, og noen litt mindre for Atlético, men absolutt sjanser for å få inn et par mål. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Ser mørkt ut... Sliter med å komme til store sjanser nå edit: og der fikk assuncao rødt IGJEN Endret 24. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Blir ikke noe særlig lettere når man må spille med ti mann! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Går nok ikke veien nå nei. Med en gang Assuncao fikk det første gule tenkte jeg "faen, da får han rødt i dag og". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kun tre minutter? Var mange stopp i spillet, skulle ha vært fem. Ser tungt ut med EL-spill neste sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå