Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan ta en presentajon av endel spillere: Leo Franco: En undervurdert keeper i mine øyne. En av spansk fotballs beste keepere. Blir viktig for Atletico. Seitaridis: En back med offensive kvaliteter. Er dermed tilsvarene dårlig defansivt. Luis Perea: Midtstopper med stor fart, styrke og spilleforståelse. VIktig spiller for Atletico i det defansive. Antonio Lopez: Akkurat som Seitaridis en back som er god offensivt og dårlig defansivt. Jose Antonio Reyes: Ble hentet fra Real Madrid i sommer. En kantspiller med fart og god høyrefot. Tror han får en god sesong for Atletico. Raul Garcia: Ungutt som kom fra Osasuna i sommer. Har mange kvaliteter som en midtbanespiller trenger. Thiago Motta: Kom fra Barcelona nå i denne uken. Tror han kan bli en bra tilvekst i Atletico. Maniche: Sentral midtbanespiller med bra arbeidskapastiet. Mangler kanskje litt på det tekniske. Maxi Rodriguez: Kapteinen. Kan spille både kant og sentralt. God skuddfot og god teknisk. Simao Sabrosa: Som Reyes en rask og teknisk god kantspiller. Luis Garcia: Spiller som kom fra Liverpool i sommer. Er god teknisk og veldig målfarlig. Diego Forlan: Kom fra Villarreal i sommer. Er veldig rask og scorer mange mål. Sergio Aguero: Stortalent fra Argentina. Litt som Messi som er rask og blendende teknikk. Kan få en stor sesong. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 José Reyes kom fra Arsenal. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 José Reyes kom fra Arsenal. 9412864[/snapback] Ja, det stemmer vist. Jeg tenkte at han var på utlån til Real Madrid forrige sesong. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lite aktivitet her i gården.... Atletico storspiller jo nå! hadde 3plassen for litt siden, og det blir ikke for vanskelig å ta den tilbake. Med litt flaks og 300% innsats er 2plassen kanskje i sikte! Men nå er det mye skader da... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Kan ta en presentajon av endel spillere: Leo Franco: En undervurdert keeper i mine øyne. En av spansk fotballs beste keepere. Blir viktig for Atletico. Seitaridis: En back med offensive kvaliteter. Er dermed tilsvarene dårlig defansivt. Luis Perea: Midtstopper med stor fart, styrke og spilleforståelse. VIktig spiller for Atletico i det defansive. Antonio Lopez: Akkurat som Seitaridis en back som er god offensivt og dårlig defansivt. Jose Antonio Reyes: Ble hentet fra Real Madrid i sommer. En kantspiller med fart og god høyrefot. Tror han får en god sesong for Atletico. Raul Garcia: Ungutt som kom fra Osasuna i sommer. Har mange kvaliteter som en midtbanespiller trenger. Thiago Motta: Kom fra Barcelona nå i denne uken. Tror han kan bli en bra tilvekst i Atletico. Maniche: Sentral midtbanespiller med bra arbeidskapastiet. Mangler kanskje litt på det tekniske. Maxi Rodriguez: Kapteinen. Kan spille både kant og sentralt. God skuddfot og god teknisk. Simao Sabrosa: Som Reyes en rask og teknisk god kantspiller. Luis Garcia: Spiller som kom fra Liverpool i sommer. Er god teknisk og veldig målfarlig. Diego Forlan: Kom fra Villarreal i sommer. Er veldig rask og scorer mange mål. Sergio Aguero: Stortalent fra Argentina. Litt som Messi som er rask og blendende teknikk. Kan få en stor sesong. Maniche er på lån hos Inter, så han er ikke en trussel. Endret 29. januar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lykke til og håper laget deres kommer på 3. plass med RM på første og Racing på 2. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lykke til og håper laget deres kommer på 3. plass med RM på første og Racing på 2. hva faen, Racing på andre...hahahaha Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg håper. det er det laget som er 2. favoritten min og de har hevet seg veldig de siste årene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du har glemt barca? Åssen det? De liker jeg ikke... Håper de ikke kommer på bedre en UEFA cup plass Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er jo tydelig at Barca er et mye, mye bedre lag enn Racing. Selv om jeg liker Altetico, tror jeg det blir 3. kanskje 2. plass, Racing er kanskje et lag du liker, men det er nærmest overtro å satse på Racing som sølvvinnere i La Liga. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Han sa jeg HÅPER! Ikke tror Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Riktig, Jeg_ruler! Liker ikke lage fra Katalonia. Har bare blitt sånn. Men ejg ønsker all lykke med Atletico. Har de kjøpt noen spessielle nå eller? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Gorilla-Gutten: Ezequiel Garay fra Racing MÅ bli kjøpt av en større klubb til sommeren. Han må jo være en av de mest talentfulle forsvarsspillerne i Europa nå. Var den nest mest scoorende spillere i en defensiv posisjon 06-07-sessongen i Europa. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Atletico Madrid er på en måte mitt lag nr. 2 (deler 2. plassen sammen Werder Bremen). Må si at Maxi Rodriguez og Diego Forlan er fantastiske sammen! Endret 1. april 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Atletico kan jo fortsatt da 3-2 plassen hvis Barca driter seg ut ( krysse fingerne), håper hvertfall at villareal klarer å holde barca unda, det hadde vært gøy. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har mer sansen for Athletic bilbao jeg da Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Noen flere her inne som følger Atletico i La Liga denne sesongen eller? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Veldig stille her. Mye motgang for tiden dessverre, og jeg frykter å miste favorittspilleren min Kun Agüero til f.eks. Chelsea i januar/sommer. Ingen flere enn meg her inne som følger Atlético kamper? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Fantastisk å se Agüero spille. Brilliant alt han gjør! 4-0 seieren i dag er virkelig noe å bygge på, og virker ikke som om Kun drar til Chelsea i januar heller. Deilig. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Endelig kom det en fortjent og god stor seier! Atletico har vært fryktelig dårlig denne sesongen, vet ikke hva som har gått galt, men det må være noe med selvtiliten til spillerene. Agüero var villt bra i dag, 2 skåringer og 2 assist! Sånn som jeg ser det er han den viktigeste spilleren til AM og det er nok desverre store sjangser for at han blir solgt, iallefall til sommeren. Han har sagt han vil være igjen i AM, men spørs vist de forsetter med den dårlige formen. Får satse på at denne seieren er begynelsen på en jævli innhenting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå