Gå til innhold

ettersending av vitnemålet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg sendte den for 4 dager siden men de har ikke oppdatert "Min Side" på samordnaopptak.no. Det står ikke noen om mottatt vitnemål.

 

er det normalt eller er det bare meg??

8987773[/snapback]

 

Jeg sendte inn 29. juni. Sist saksbehandleren oppdaterte noe var samme dag, og da var det nok ikke snakk om vitnemålet siden det tar en dag å sende. Blir nok oppdatert snart vil jeg tro. Det er uansett ikke vår feil siden vi postet brevet innen fristen.

 

Men det står ikke noe om "mottatt vitnemål ja/nei" her, ikke er det noe som heter "min side" heller.

 

Hvor er det du sjekker det egentlig?

Lenke til kommentar
jeg sendte den for 4 dager siden men de har ikke oppdatert "Min Side" på samordnaopptak.no. Det står ikke noen om mottatt vitnemål.

 

er det normalt eller er det bare meg??

8987773[/snapback]

 

Jeg sendte inn 29. juni. Sist saksbehandleren oppdaterte noe var samme dag, og da var det nok ikke snakk om vitnemålet siden det tar en dag å sende. Blir nok oppdatert snart vil jeg tro. Det er uansett ikke vår feil siden vi postet brevet innen fristen.

 

Men det står ikke noe om "mottatt vitnemål ja/nei" her, ikke er det noe som heter "min side" heller.

 

Hvor er det du sjekker det egentlig?

8990425[/snapback]

 

Ja, det lurer jeg også på. Den eneste bekreftelsen jeg ser er den som gjelder omslagsarket. Får vi egentlig bekreftet at de har mottatt ettersendingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...