Gå til innhold

IBM -bærbar eller?


7r

Anbefalte innlegg

Lurte på å få ei anbefaling om ny bærbar maskin. Har sett litt på IBM sine maskiner, og må si de har noen som er fristende :dribble: F.eks. R60 med 15" skjerm og den litt for dyre carrot-maskina.

 

Noen som har lengre erfaringer med disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thinkpad'er er noe av det beste du kan får innen den bærbare PC-verdenen når det kommer til byggekvalitet og pålitelighet. Dette gjør dem til ypperlige buissnessmaskiner, samtidig som de er solide og tåler å være med på tur. DE er derimot skjelden egnet til særlig mye spilling, grunnet lite spillevennlig grafikkort.

 

Om Thinkpad er noe for deg kommer dermed av bruksområdet ditt. Skal du bruke maskina til ikke-grafikkrevende områder, og er ute etter ei maskin man kan ha lenge og som tåler en trøkk, er Thinkpad noe for deg. De koster en del, men er verdt det også.

Lenke til kommentar

jeg har kjøpt en thinkpad r60e

men jeg synes skjermen er for lys vs andre pc jeg har

eller så er den bra

(utom all drit som liger forhand instilt)

 

Thinkpad'er er noe av det beste du kan får innen den bærbare PC-verdenen når det kommer til byggekvalitet og pålitelighet. Dette gjør dem til ypperlige buissnessmaskiner, samtidig som de er solide og tåler å være med på tur. DE er derimot skjelden egnet til særlig mye spilling, grunnet lite spillevennlig grafikkort.

 

Om Thinkpad er noe for deg kommer dermed av bruksområdet ditt. Skal du bruke maskina til ikke-grafikkrevende områder, og er ute etter ei maskin man kan ha lenge og som tåler en trøkk, er Thinkpad noe for deg. De koster en del, men er verdt det også.

8989122[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...