Skalle Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Såg bare det låg på 1. plass på topp 10 hos Elkjøp. Vet ikke hva de går etter når de setter opp sin liste. Er det salget så sier det jo ingenting siden POTC er så populært at alle ville sikkert kjøpt det. Er det noen som har prøvt det og kan si noe om det? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 um.. du vet det finnes flere sant? gamer.no Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Såg bare det låg på 1. plass på topp 10 hos Elkjøp. Vet ikke hva de går etter når de setter opp sin liste. Er det salget så sier det jo ingenting siden POTC er så populært at alle ville sikkert kjøpt det. Er det noen som har prøvt det og kan si noe om det? 8987625[/snapback] har ikke prøvd det men ville anta at det ikke er så bra. førsteplass på elkjøp, det er bare tull. det er fordi den siste filmen nettop er kommet ut(så den i går) og den er ganske bra. så ville ikke anbefale deg og kjøpe det om du er på jakt etter "gode" spill Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Det er "At the Worlds End" til 360'en jeg mener. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det ligger en demo ute på MP om du har mulighet til å laste ned demoer.. Det falt ikke helt i smak hos meg, men det virket ikke som et latterlig dårlig spill! Det finnes mye verre spill basert på filmer.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg synes faktisk det er et ganske bra spill. Var veldig moro å spille igjennom, og det er moro å spille multiplayer (selvom det kun er lokal MP). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå