Gå til innhold

Fekting i Red Steel = CRAP!

Anbefalte innlegg

Fektinga i RS er den største dritten de kunne ha putta inni spillet. Alt er så forbanna urealistisk. Du slår han til han mister halve health så blir han plutselig supermann og kan slå deg 4 ganger samtidig, uten at du kan gjøre noe. Kunne klart meg helt fint uten den sugene og urealistiske fektinga. Som regel må man fighte mot en 10 ganger før man kommer seg videre! :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fektinga i RS er den største dritten de kunne ha putta inni spillet. Alt er så forbanna urealistisk. Du slår han til han mister halve health så blir han plutselig supermann og kan slå deg 4 ganger samtidig, uten at du kan gjøre noe. Kunne klart meg helt fint uten den sugene og urealistiske fektinga. Som regel må man fighte mot en 10 ganger før man kommer seg videre! :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:

8987535[/snapback]

Fektingen er langt fra god nok, men man finner fort noen triks som gjør at man enkelt kan vinne alle kamper, og det er ikke noe problem å komme seg unna angrepene på slutten av kampene da de forandrer slossestil. De blir langt fra "Supermenn".

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Spillet er ikke noe bra uansett om fektinga hadde vært bedre. Spilte det i påsken hos en kompis. Det er mere en tech-demo enn et skikkelig spill.

Er jo så tåpelig når man har slaktet seg gjennom horder av fiender, så MÅ man dra frem det teite sverdet fordi en boss-fyr "utfordrer" deg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Er emnestarter litt frustrert over en sverdkamp vedkommende ikke klarer å vinne?:p

Neida, er enig i at fektinga er dårlig. Egentlig kan du vinne mange av de kampene bare ved å slå vilt samt å dodge til siden et par ganger. Enten bør Ubisoft designe sverdkampene helt på nytt i Red Steel 2, eller kutte dem helt ut og holde seg til skyting.

Lenke til kommentar
Da har ikke du spillt lenger enn til 40% av spillet. Over halveis må du være lynrask og tenke taktisk. Bloker lette slag, og dodge tunge. Du er nødt til å bruke sword moves du har lært skal du vinne.

8988365[/snapback]

Eller eventuelt bare bruke et av de triksene som ødelegger motstanderens våpen, og skifte mellom det og dodge\strike-weapon.

Lenke til kommentar

Synes også fektinga var unødvendig og dårlig. Selve spillet var hjernedødt men god underholdning hvis man bare skal løpe og plaffe ned alt man ser. Jeg var tilfeldigvis i "løpe og plaffe ned alt man ser"-modus da jeg fikk meg spillet, så jeg likte det godt.

Lenke til kommentar

RS er drit kult, men er enig i at fektinga er litt slitsomt, er liksom altid noe man gruer seg til mens man spiller.

når man skyter er det skikkelig filmatisk, råe effekter ect. men man tenker hele tiden, ærsh nå kommer det snart fekting

Lenke til kommentar
Påklistret spør du meg, hele spillet totalsett er crap :tease:

Dessverre men sant på Wii akkurat nå: Red Steel > Alle andre FPS på Wii.

Krysser fingrene for Metroid Prime 3.

8989520[/snapback]

Får bare håpe at det er en sannhet i det Nintendo-ansatte som har prøvd spillet sier, at dette vil sette en ny standard for styring på FPS. MP3:C blir nok garantert noen hakk over dette. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...