kskjon Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei, er det noen som har tips om hvor man kan få kjøpt messingplater av litt størrelse (minst 35x50cm)? Jeg vet Clas Ohlson og Elfa har plater, men de er ikke store nok. Ellers har jeg prøvd å google til den store gullmedaljen, uten å finne noe. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Blikkenslagere har nok messing til deg! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) En vanlig blikkenslager bør ha lett tilgang til messingplater så store som du måtte ønske, så lenge det bare er plater du skal ha. bare sjekk gule sider for ditt distrikt... Forresten, siden der litt relatert, vet noen hvor jeg kan få fatt i aluminiumsplater så stort som 60x25cm eller større? Jeg har hørt at clahs olson kanskje skal ha noe brukbart, men jeg kan søren ikke finne noe i katalogen... får vel ringe og spørre, men jeg tar gjerne imot andre mulige kilder for slike plater om noen kjenner til noe... -Stigma Endret 15. juli 2007 av Stigma Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Clas Ohlsson har aluminiumsplater, ja. Link. Men som vanlig er dessverre platene clasern tilbyr for små til vårt bruk Goscinny Lenke til kommentar
Patz Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Dersom du er villig til å bestille fra utlandet så bør du sjekke ut http://onlinemetals.com/merchant.cfm?id=86&step=2 Husk at dollaren er ekstremt lav, og sender du med f.eks jetcarrier behøver det slett ikke å bli dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå