EspenFe Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei! Jeg er ute etter det beste (rent ytelsesmessig) directX10-skjermkortet som koster rundt 1500,- Jeg har sett litt rundt og har kommet fram til at Geforce 8600GTS er et godt valg. Jeg er ikke sikker, derfor søker jeg råd =) Jeg har hørt at AMD/ATI har kommet ut med en del nye mellomklasse-skjermkort? Kanskje de er bedre? Ikke vet jeg. Jeg er mer enn takknemelig for hjelp Lenke til kommentar
taKenzZz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hei! Jeg er ute etter det beste (rent ytelsesmessig) directX10-skjermkortet som koster rundt 1500,- Jeg har sett litt rundt og har kommet fram til at Geforce 8600GTS er et godt valg. Jeg er ikke sikker, derfor søker jeg råd =) Jeg har hørt at AMD/ATI har kommet ut med en del nye mellomklasse-skjermkort? Kanskje de er bedre? Ikke vet jeg. Jeg er mer enn takknemelig for hjelp 8987364[/snapback] Det kan være et poeng å vente en stund til DX10 spill blir mer normalt å se på markedet. Som regel er det ikke det smarteste å investere i det "aller beste" ettersom at det stadig kommer nye modeller. Det som er verdt 1500+ idag kan være verdt halvparten om 3-4 måneder. Uansett så tjener du på å ikke gå for det neste beste/aller beste, som regel. Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg gått for et godt X1650 Pro kort fra HIS (256-512 MB Minne). Jeg tar det i betraktning at du mest sannsynlig er en gamer! Endret 2. juli 2007 av taKenzZz Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Tja, jeg er vel en gamer. Eller, jeg gamer ikke ofte, men når jeg først gjør det vil jeg ha god ytelse. Jeg er egentlig ute etter et skjermkort nå for tiden, så jeg må nesten ha et. Hvilket er best av ATI Sapphire 2600XT og Nvidia GeForce 8600GTS? Annet skjermkort jeg bør vurdere? Endret 2. juli 2007 av EspenFe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå