Lurifaksen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Skal ogsaa nevnes at siden lagger som F naar jeg scroller nedover.. 8990383[/snapback] Endelig noen andre enn jeg som reagerer på det. Det er enkelte nettsider som er designet på en måte som gjør at scrolling lagger - så vidt jeg vet har det noe med bruk av bakgrunnsbilde å gjøre. Og nei, det er absolutt ikke noe feil med verken PC eller nettleser - dette er "webdesign-feil". Ble utrolig skuffet over at Komplett nå har gjort denne feilen - kall meg sprø, men det er noe som virkelig gjør at jeg helst vil unngå å bruke nettsiden. Om de gikk 1 skritt frem med bedre utseende/layout, gikk de minst 3 tilbake pga denne feilen. Endret 3. juli 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hm... Jeg er der inne nå, og jeg merker ingen lagging når jeg scroller på sidene. Bruker Firefox 2.0.0.4 Lenke til kommentar
handsoff Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvor har det blitt av "nye produkter" oversikten? Brukte den ofte. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvor har det blitt av "nye produkter" oversikten?Brukte den ofte. 8995921[/snapback] Heisan, kommer tilbake om ikke så alt for kort tid. I mellomtiden kan du bruke denne. :-) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hm... Jeg er der inne nå, og jeg merker ingen lagging når jeg scroller på sidene. 8995816[/snapback] Det er fordi de tydeligvis har fikset det! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Synes denne layouten var mye bedre enn den forrige. Veldig glatt og fint design. Absolutt fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå