Gå til innhold

Ny weblayout på Komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest det ser bedre ut jeg, virker mer modernisert :)

Kanskje litt synd for de som ikke har flash, (og som ikke faar til aa installere), da denne siden ikke gikk an aa vise paa den gamle pc'en her.

Kjære kunde,

Vår web har gjennomgått en ansiktsløftning som innebærer nytt design og ny funksjonalitet, men basert på tilbakemeldinger om at vårt tidligere brukergrensesnitt var enkelt å bruke, og således godt likt blant kundene, har vi lagt oss tett opptil dette.

Som en del av oppdateringen har vi innført enda bedre støtte for ulike nettlesere, du kan nå handle i butikken fra eksempelvis mobiltelefonen din og browserløsningen i Nintendo Wii.

Ytterligere fordeler med oppdateringen er at det blir enklere for deg å få oversikt over rabatterte produkter og besparelser, enklere å finne det du leter etter, mer oversiktlige kontosider og handlevogn. Kort sagt så er det en full oppussing fra gulv til tak, og i tillegg så er nettsidene blitt enda raskere.

:dribble:

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
de er litt liten skrift

websiden ble liksom komprimert

skulle hatt den større, men det kommer kanskje av den lille skriften.

forrige var mer oversiklig

http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10492

når du ser her. er hele siden i fokus, du må liksom kosentrene deg og se nøye for å se hva som står der.

8989397[/snapback]

Send inn til [email protected] da, jeg ser ivertfall utmerket godt hva som staar der fra flere meters distanse

Lenke til kommentar
Det virker som oppgraderingen ikke bare gjalt layouten med også grunnsystemet har fått en grundig oppgradering. Sidene lastes svært fort nå på de fleste steder  :thumbup:

Det ser faktisk ut til at hele systemet deres er omskrevet. Ser du på urlen, har de hoppa over fra klassisk ASP til asp.net (som er totalt forskjellige). En kan spekulere om de har skrevet om hele sullamitten.

Nå:

http://www.komplett.no/k/k.aspx

Før:

http://www.komplett.no/k/k.asp

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Har Vista, PPT på 110 og skriftstørrelse i IE på størst, og siden er komplett rot=)

8989751[/snapback]

Ville det ikke fungert bedre å bruke zoom-funksjonen i IE7?

Endret av Fury
Lenke til kommentar
Hva snakker dere om? Jeg har IE7, og skrifta er jo helt fin?

8989726[/snapback]

Prøv med største skriftstørrelse..

Har Vista, PPT på 110 og skriftstørrelse i IE på størst, og siden er komplett rot=)

8989751[/snapback]

Et ord; Opera

Synes siden gikk raskere, men det visuelle ble ikke så mye bedre etter min mening. Bedre før.

Lenke til kommentar

8989751[/snapback]

Ville det ikke fungert bedre å bruke zoom-funksjonen i IE7?

8989874[/snapback]

Hvorfor det?

Fungerer helt fint på alle andre sider, og fungerte helt fint på forrige komplett designet.

Med Opera kan jeg ikke bruke NIS07 med popupblocker, så står valget imellom FF eller IE7.

Nå er det da sånn at jeg liker IE7 best, så får vel heller bruke webshoper med brukervennlige sider da=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...