Gå til innhold

Hvilken FPS bør jeg ha i WoW med følgende oppsett?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette emnet hører hjemme i spill, men prøver uansett:

 

Jeg har en rundt 2 år gammel PC, selv om den ikke inneholder det siste av det siste, så holder den fortsatt til både nye og gamle spill.. Men, i det siste har jeg irritert meg på den lave fpsen som jeg får i World of Warcraft. Spillet er ikke akkurat fyllt med spektakulær 3D grafikk, så fpsen burde være over 25 fps iallefall.

 

Jeg har følgende oppsett:

 

AMD X2 64 +3800

2GB Geil

XFX Nvidia 7800GT Extreme

 

Kjører WoW med 1680x1050 oppløsning, alt på maks. Jeg ligger sånn i snitt på 25FPS. Hvis jeg får med detaljer som er langt unna, synker fpsen til rundt 18-19.

 

Spørsmålet er da, om det er prosessoren som er for "lat" iforhold til skjermkortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om dette emnet hører hjemme i spill, men prøver uansett:

 

Jeg har en rundt 2 år gammel PC, selv om den ikke inneholder det siste av det siste, så holder den fortsatt til både nye og gamle spill.. Men, i det siste har jeg irritert meg på den lave fpsen som jeg får i World of Warcraft. Spillet er ikke akkurat fyllt med spektakulær 3D grafikk, så fpsen burde være over 25 fps iallefall.

 

Jeg har følgende oppsett:

 

AMD X2 64 +3800

2GB Geil

XFX Nvidia 7800GT Extreme

 

Kjører WoW med 1680x1050 oppløsning, alt på maks. Jeg ligger sånn i snitt på 25FPS. Hvis jeg får med detaljer som er langt unna, synker fpsen til rundt 18-19.

 

Spørsmålet er da, om det er prosessoren som er for "lat" iforhold til skjermkortet.

8987331[/snapback]

 

 

 

Kjøp deg ein mindre skjerm.. 1680x1050 i oppløsning .... jeez :tease:

Endret av albions
Lenke til kommentar

Jeg har AMD64 3200+, 2GB ram og 7800GS+ og jeg har mellom 15 og 60 fps, avhengig av hvor jeg er. Kjører med alt på fullt og 1600x1200. Dette er da i XP. Da jeg testet i Vista fikk jeg seriøse fps fall til tider. Da var maks kanskje 20fps.

Du burde nok ha bedre fps enn jeg har med det oppsettet, synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Kjøp deg ein mindre skjerm.. 1680x1050 i oppløsning .... jeez  :tease:

8987693[/snapback]

 

Du er gal :cool:

 

Du burde kunne kjøre WoW mye bedre enn du gjør :dontgetit:

Kanskje det har noe med den patchen? var jo mange som fikk FPS drop etter den.

 

Jeg har AMD 3700+, 1GB ram og 7600GT XXX - Spiller med 40-60 FPS. Lagger i shattrath, men ellers i f.eks stormwind/ironforge/ogrimmar har jeg 60fps.

Lenke til kommentar
Ser du kjører linux, det er ikke verdt å kjøre windows bare for 30 mere fps 

 

Be wise stay wise, run open source. 

Hvis du ikke har noe fornuftig å tilføye, så er det ikke noe poeng i kommentere.

 

Jeg bruker Linux til alt annet, ikke spill... Ikke gjør denne tråden om til å handle om Opensource vs MS Windows, det fins haugevis av tråder der du kan gå "Windows = LOL!!" på. Windows og Opensource har deres åpenbare fordeler og ulemper. Men jeg gidder ikke å sette opp WINE og 3D akseleresjon i Ubuntu bare for ett spill.

 

Fikk et tips, der jeg skulle se på en driver oppdatering for AMDs X2 prosessorer. Urlen direkte... Kan ikke si at det var løsningen..

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...