Ivers91 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hallo, jeg har en laptop fra packard bell, og helt i starten når jeg skrudde på pc'n, lagde jeg en recovery dvd.. det programmet jeg brukte var ''engangsbruk'' så jeg får ikke lagd ny. når jeg var på fere var det noen som stjal hele cd mappa mi, inkl recovery cd'n. nå begynner pc'n min og bli treig, og jeg blir lei av og klikke ctrl + alt + delete pga ett eller annet henger seg. men jeg fant ut at jeg trenger recovery dvd'en for og formatere pc'n, så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå... når jeg klikker på den som starter og lage recovery dvd, står det bare att jeg allerede har laga en rcvry dvd. Hva gjør jeg? er det sånn att jeg ikke får formatert uten hjelp fra en eller annen pc shappe? eller er det mulig og gjøre om på noen av filene inni recovery dvd programmet? jeg har windows vista ultimate edition.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du kan jo snakke med Packard Bell. Spørre om det er mulig å få en ny versjon av recovery cd-en? Eller du kan spørre hva den er basert på? Som regel er det vel basert på enten Norton Ghost eller Partion Magic. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Den finnes på maskinen vel, som en skjult partisjon. Bruk "Ultimate Boot disk" eller hva den nå heter, start en bootloader. Boot fra den skjulte partisjonen og den burde gjennopprette seg helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå