Gå til innhold

Hvordan se forskjell på skip i bf1942

Anbefalte innlegg

Emnet sier seg selv..

Ser ikke helt forskjell på fiendens skip og mine egne.

Vet at det er noen flagg i toppen av og til, men ikke alltid.

Dette gjelder når jeg skal bombe med fly.

Er det forresten noen triks når det gjelder å bombe med fly?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Emnet sier seg selv..

Ser ikke helt forskjell på fiendens skip og mine egne.

Vet at det er noen flagg i toppen av og til, men ikke alltid.

Dette gjelder når jeg skal bombe med fly.

Er det forresten noen triks når det gjelder å bombe med fly?

Når du flyr over målet, så slipper du bomba. :p

Gjerne litt før.. i lav høyde.

Lenke til kommentar

først så må du bruke minimappet aktivt da skiller du fienden fra dine egne.

og det med bombing fra fly er en greie som plutselig kommer, du må være flink til å bedømme hastigheten til målet du skal treffe slik at bomben treffer riktig båter er jo kjempe enkelt de står nesten stille=)

Lenke til kommentar

PLAYER: FaintedGhost(nor)

GAME AND MOD CURRENT RANK FIRST PLAYED LAST PLAYED OPTIONS

Battlefield 1942

Capture The Flag 43,242 29 Dec 2002 7 Jan 2003

du er klar over at du er pr. nå: 43,242 av alle som spiller battlefield.. det er ikke ille det. :) (informasjon hentet fra www.csports.net hvor det finnes samling over alle online-spill og spillere..

Lenke til kommentar
PLAYER: FaintedGhost(nor)

GAME AND MOD CURRENT  RANK FIRST  PLAYED LAST  PLAYED OPTIONS  

Battlefield 1942

Capture The Flag 43,242    29 Dec 2002    7 Jan 2003  

du er klar over at du er pr. nå: 43,242 av alle som spiller battlefield.. det er ikke ille det. :) (informasjon hentet fra www.csports.net hvor det finnes samling over alle online-spill og spillere..

FEIL jeg har skrevet feil i forum jeg heter FaintedGHOST(nor) og ligger på 3562 plass på ranking :p trodde ikke at store og små bokstaver hadde noe å si

Lenke til kommentar

Det som fikk meg til plutselig å begynne å treffe ting var å bytte på view slik at man ser flyet utenifra. Etter de første bombene så ser du hvor de treffer og da tar det ikke mange minuttene før du virkelig begynner å få innertiere.

Maskingeværene på flyet er en helt annen historie...

Lenke til kommentar
Det som fikk meg til plutselig å begynne å treffe ting var å bytte på view slik at man ser flyet utenifra. Etter de første bombene så ser du hvor de treffer og da tar det ikke mange minuttene før du virkelig begynner å få innertiere.

Maskingeværene på flyet er en helt annen historie...

niks d å se flyet utenifra er langt fra trikset :p

neste gang du flyr prøv å trykk på F9 da skal du se at alt blir så utrolig mye enklere=)

Lenke til kommentar
Hjalp for meg, men jeg har ikke en anelse hva F9 gjør. Nå må jeg sitte på jobb og lure på hva F9 gjør i mange timer. Hva med et lite hint? :) Det her kommer til å plage meg skikkelig til jeg kommer hjem.

HEHE Fant du ut Hva F9 gjorde?? kan tenke meg at du ble en litt bedre pilot nå=)

Lenke til kommentar

HEHE Fant du ut Hva F9 gjorde?? kan tenke meg at du ble en litt bedre pilot nå=)

Faktisk ikke. :oops: Det fjerner jo bare cockpit'en. Fly mot fly klarer jeg ikke uansett (bruker mus). Nei, blir nok å fortsette med bombing på den gamle måten. :grumpy:

Lenke til kommentar

Fly mot fly klarer jeg ikke uansett (bruker mus). Nei, blir nok å fortsette med bombing på den gamle måten.   :grumpy:

Bare å sette opp sensitivity på både mus og tastatur. Forøvrig så er et godt bomberåd å stupe mot målet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...