Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kamera: Nikon D200 Objektiv: Nikon 18-70mm f.3,5-4,5G AF-S DX IF-ED Brennvidde: 18mm Blender: F/8.0 Lukker: 1/500Sec ISO: 100 Takk for at du så! Med Vennlig Hilsen:. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Veldig lekkert bilde Eller tittel: urørt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Skulle gjerne sett fargebildet. Ellers så var skyene nydelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Her er bildet i farger.. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 lekkert bilde, likte bildet med farger best. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Tror også jeg likte fargeversjonen best, men jeg er ikke 100% sikker. Bildet er faktisk flott, både i s/h og fargeversjon. Jeg liker den litt grafiske effekten, og kanskje følelsen av at det er en form for månelandskap blir enda mer tydelig i s/h. Det er i det hele tatt et godt motiv, som er godt fanget. Ingenting å utsette, sett bort fra at Wiken diskriminerer oss med 15,4" skjerm. Jeg synes ikke det er noe gøy å måtte scrolle for å se hele bildet, uten å laste det ned. Jeg har enda ikke lastet bildet ned, men jeg tror ikke jeg kommer til å forandre mening når jeg for første gang får se hele bildet senere. Rammen er forøvrig helt på sin plass, men alt for feit til motivet. Den truer nesten med å drepe selve bildet, men det kan jeg fikse på selv i PS. Det burde også du gjøre, wiken. Gå en del punkter ned i størrelse på rammen, så sitter presentasjonen like godt som selve bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Takk skal du ha PMnormal, jeg skal gjøre rammen litt mindre og lage bildene i både stor og liten versjon i framtiden. . Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 dette er jo et motiv det nesten står skrevet sorthvitt på.. men jeg synes du kunne jobbet mer med konverteringen for å få fram formene bedre, for nå synes jeg det ble litt blasst. når jeg skriver å få fram formene bedre mener jeg ikke at du skal kjøre kontrasten opp til himmels, for da blir ting fort utbrente og stygge.. heller lek deg litt med dodge/og burn med lav styrke komposisjonen er grei nok, litt kjedelig kanskje.. hvis du får fram formene i snøen(?) bedre tror jeg du kan kutte litt av himmelen for å få det litt mer spennende når det gjelder ramma er jeg helt enig med PM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Takk for kommentar Hardmongo. Veldig kjekt å få konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 HardMongo kom meg i forkjøpet.. Du trenger å få renset snøet litt, så den blir delikat og hvit. Nå har du latt kameraet ta styringen, og det bestreber å oppnå det optimale for seg - 18% grått.. Bruk Curves selektivt, og/eller sveip litt over med en svak men stor Dodge/Burn-pensel. ..og så kan du ryne deg litt ut på refleksjonen nede i venstre hjørne, den blir litt for påfallende i fargevarianten. Skal du ha sånt med bør det være i slikt monn at det virker tiltenkt eller uungåelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå