Coaxmetal Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Jeg bor i en ganske liten leilighet (fattig student etc. så strengt tatt hadde det vært nok med 32"), men jeg føler jeg har behov for en liten forlenger og da må jeg jo strekke meg til minst 37", noe større enn det blir for drastisk på de 2 metrene mellom tv og sofa jeg har. Tenkte på en m86, men ble litt usikker i og med at den er full HD, noe jeg aldri kommer til å få bruk for og jeg har hørt det ikke blir så bra på vanlige tv signaler. Og da føler jeg 37" havner litt i et lite vacuum. Har lyst på en slik en bravia, men prisen er høy og så fins den ikke i 37". http://www.computercity.no/index.aspx?identifier=NO19178 (37" M86 til 12.7k btw, ganske bra pris) Har lett i flere uker nå etter en tv som virkelig skiller seg ut med tanke på pris/kvalitet, vært en par turer på lefdal/elkjøp også, men stoler ikke helt på kunnskapene til de som jobber der etter en par uheldige uttalelser de har kommet med.. virker som de kun anbefaler tv'er etter hvilken bonus de får.. Så jeg vil sette stor pris på gode råd. Og en ting til; jeg leier en loftsleilighet av noen, og får gratis kabel gjennom de. Vet de har canal digital, men får jeg også digitalt signal av den grunn? er en coax-kabel som de har dratt inn til meg.. [edit: når det gjelder bruken så vil tv-bruken primært være nyheter og litt sport times tid pr. dag, ellers dvd og tilkobling til pc, men hvis jeg har analogt signal, jfr. avsnittet over, vil det være svært viktig å få det til bra] Endret 2. juli 2007 av Coaxmetal Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du får ikke digitalt signal før du kjøper deg en dekoder fra canaldigital, signalet sendes analogt uten denne. Gå på canaldigital.no og søk opp adressen du bor på, der ser du hva du kan få. Om utleieren din allerede har en dekoder, så finnes det multiroomløsninger, der du får det samme som de og din egen dekoderboks for en billig penge. En elkjøpselger får forøvrig ikke direktesalgsprovisjon på de ulike tvene, om du var bekymret for det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå