FM Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har et lite problem i Opera som jeg gjerne skulle fått løst. Når jeg skal se live feed på France24 får jeg kun opp vinduet med media player uten at noe skjer. I Firefox får jeg opp det samme vinduet, men der får jeg også nyhetene. Problemet gjelder kun live feed. Når jeg skal se saker som ikke er live, får jeg se de i begge nettlesere. Bruker forresten Firefox 2.0.0.4 og Opera 9.21 Noen som kan hjelpe? Litt irriterende å måtte bruke to nettlesere pga. dette. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Alle drivere up to date? Kan sjekke om det funker hos meg når jeg kommer hjem, 30 min. Lenke til kommentar
FM Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Alle drivere up to date? Kan sjekke om det funker hos meg når jeg kommer hjem, 30 min. 8987121[/snapback] Hvilke drivere skulle det være problemer med da? Synes det virker litt merkelig, men hva vet jeg. Fint om du sjekker ja. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Mente plugins forresten, ikke drivere Men jeg ser ut til å ha mye det samme problemet faktisk. Pluginen ser ut til å fungere, men den kobler seg ikke til live-feeden av en eller annen grunn. Får opp ett opptak isteden. Men du er jo ikke bundet til Opera/Firefox heller. Ditch Firefox, og åpne "mms://live.france24.com/france24_en.wsx" i VLC hvis du har det, eller Windows Media Player. Kjappere og bedre enn å dille med det i webleseren Lenke til kommentar
FM Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Prøvde det i VLC nå, stilig det, men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å se på det i Opera også. Håper noen vet hvordan jeg får fikset dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå