redrazor Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det er kommet en ny versjon av Mail for Exchange (1.6.1) fra Nokia som støtter N95! Jeg sliter forresten med å få nye mail til å vises på fremsiden av telefonen slik man kan med andre telefoner i E-serien. Noen som får dette til? Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er kommet en ny versjon av Mail for Exchange (1.6.1) fra Nokia som støtter N95! Jeg sliter forresten med å få nye mail til å vises på fremsiden av telefonen slik man kan med andre telefoner i E-serien. Noen som får dette til? 8987041[/snapback] Ikke fått testet det skikkelig enda, siden exchange serveren ikke er oppe å går enda. Men det er en option i email instillingene der du kan velge "vis melding ved ny epost". Dette du var ute etter? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 en annet spørsmål om exchange og nokia, er det noen måte å få synkronisert gjøremål`? har en kunde som har vært å kjøpt en e90, men jeg får den ikke til å vise gjøremål mot exchangen hans Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) en annet spørsmål om exchange og nokia, er det noen måte å få synkronisert gjøremål`? har en kunde som har vært å kjøpt en e90, men jeg får den ikke til å vise gjøremål mot exchangen hans 9277489[/snapback] Nyeste versjon 2.0 støtter tasks også. Endret 23. august 2007 av Switchblade Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg sliter forresten med å få nye mail til å vises på fremsiden av telefonen slik man kan med andre telefoner i E-serien. Noen som får dette til? 8987041[/snapback] Jeg har lurt på det samme, men det virker som om muligheten ikke er der. Under instillinger på f.eks E65, så har du valget "Postkasse i aktiv ventemodus". Dette har du ikke på N-serien. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er kommet en ny versjon av Mail for Exchange (1.6.1) fra Nokia som støtter N95! Jeg sliter forresten med å få nye mail til å vises på fremsiden av telefonen slik man kan med andre telefoner i E-serien. Noen som får dette til? 8987041[/snapback] hva er exchange på n95? hvordan kan jeg bruke det=? Lenke til kommentar
Merken Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 en annet spørsmål om exchange og nokia, er det noen måte å få synkronisert gjøremål`? har en kunde som har vært å kjøpt en e90, men jeg får den ikke til å vise gjøremål mot exchangen hans 9277489[/snapback] Nyeste versjon 2.0 støtter tasks også. 9347191[/snapback] Når kommer versjon 2.0? Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 en annet spørsmål om exchange og nokia, er det noen måte å få synkronisert gjøremål`? har en kunde som har vært å kjøpt en e90, men jeg får den ikke til å vise gjøremål mot exchangen hans 9277489[/snapback] Nyeste versjon 2.0 støtter tasks også. 9347191[/snapback] Når kommer versjon 2.0? 9379607[/snapback] Den har kommet. Den ligger i "download" funksjonen på min N95, eller du kan laste den ned her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå