Complexity Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har i dag demontert motoren i bilen min lamme broren min, og skal bytte topp pakninger og pakningene i det området. Hvor finner man billigst mulig pakninger? på nett? eller? har prøvd å søkt litt men finner veldig lite info.. Er altså til en Ford Scorpio V6 motor på 2.9 Liter jeg trenger pakninger til.. Skal ikke har orginal altså lite vits å kjøpe pakninger som er værdt nesten like mye som bilen ^^ noen som vet? Lenke til kommentar
eab Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Mekonomen skal vel ha ca 500kr pr side for toppaknigene og 75kr for 2 toppdekselpakninger. Nye bolter husker jeg ikke hva de skulle ha for Har du sjekka hva det koster originalt da? Syns ikke prisene er så ille på fordsjappa her i tr.heim Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Mekonomen skal vel ha ca 500kr pr side for toppaknigene og 75kr for 2 toppdekselpakninger. Nye bolter husker jeg ikke hva de skulle ha for Har du sjekka hva det koster originalt da? Syns ikke prisene er så ille på fordsjappa her i tr.heim 8987244[/snapback] Ja så det på nettet, men så også at biltema var billigere på de pakningene, så har sendt mail til dem nå. Nej har ikke fått skjekket det, bor i nordnorge på landet så kryr ikke akkurat av bilbutikker og slikt her, har bare mekonomen og biltema.. men 500,- per side var da veldig mye synes jeg er jo bare pakninger.. ikke er de så store heller Lenke til kommentar
eab Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Men må du virkelig bytte på begge sidene? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Men må du virkelig bytte på begge sidene? 8987545[/snapback] har ikke tatt opp å sett på venstesiden enda, men den på høyresiden var så dårlig at jeg vil nesten tro at den på venstresiden og må byttes.. husker ikke om den lak på venstresiden da.. iallefall så var all motoroljen blandet med kjølevann, noe som ikke er bra.. fikk svar hos biltema forresten, og de hadde til scorpio, men ikke til min motor >_< Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ser ut som om det er ca 600-700 kr for høyre pakning og 700-800 kr for venstre pakning hos ford nå. Har sett i Fords delekatalog, men den katalogen jeg har, har litt gamle priser. Vet ikke hvorfor en side er dyrere. Delenummer er evt 88TM 6051 A2A (høyre) og 88TM 6083 A2A (venstre). Ford bruker vanligvis et nummer de kaller FINIS nummer. Disse er 6185177 (høyre) og 6185181 (venstre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå