Gå til innhold

Skjult nummer. Hvem ringer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er irriterer meg så grenseløst når folk ringer meg med skjulte numre og utgir seg for å være forskjellig personer. Senest klokken 05:00 i morgen tidlig, ringer det er person til meg og sier han/hun heter gro og kommer fra noe gartner greier :hrm:

Jeg lurte på om det finnes noen metode eller program for å finne ut hvem som faktisk ringer, selvom det på telefonen min står at skjult nummer ringer eller "withheld"(?) som det står på sony ericsson.

Si ifra hvis jeg er helt på trynet som spør etter dette, for ejg aner nemlig ikke xD

Takk :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

jeg har ingen peiling, men leste her på forumet en gang at det avr en hjemmetelefon som hadde en tjeneste hvor man fikk to valg; enten legge på, eller oppgi nummeret sitt og komme gjennom. kanskje det avr noe med telenor.. men dette hjelper deg sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

jeg har ingen peiling, men leste her på forumet en gang at det avr en hjemmetelefon som hadde en tjeneste hvor man fikk to valg; enten legge på, eller oppgi nummeret sitt og komme gjennom. kanskje det avr noe med telenor.. men dette hjelper deg sikkert ikke.

8987613[/snapback]

Hehe, nei, men takk allikevel :)

Jeg HATER sånne jævler som ringer og skal kødde slikt :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg lurte på om det finnes noen metode eller program for å finne ut hvem som faktisk ringer, selvom det på telefonen min står at skjult nummer ringer eller "withheld"(?) som det står på sony ericsson.

8986920[/snapback]

Svaret er ganske enkelt nei. Eneste du kan gjøre er å politianmelde saken, og da kan politiet kanskje finne ut hvem som har ringt, og ta saken videre.

Lenke til kommentar
Jeg lurte på om det finnes noen metode eller program for å finne ut hvem som faktisk ringer, selvom det på telefonen min står at skjult nummer ringer

8986920[/snapback]

Det er en metode som nesten alltid fungerer...

Ta telefonen og spør den som ringer.

Lenke til kommentar

Haha. Nei ok.

Jeg blir ikke akkurat utsatt for tlefon terror altså, hvis dere tror det :p

Men det hender at noen finner ut at de skal kødde med noen, og det er bare så forbanna irritende :thumbdown:

Men da er det jo avklart, man kan ikke sjekke dette sånn uten videre :thumbup:

Takk skal dere ha :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...