neidustoreinternett Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Heisann Tenkt litt på å lage en tråd hvor folk som kjører bil i rushtiden forteller hvor mye tid det går med, endringer i kjørerute etc. Jeg lurer selv på hvordan jeg skal planlegge min rute i rushen, Jobbstart: kl 0800 Jobbslutt: kl 1600 Strekning: Ski - Lysaker Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Dette er perfekt strekning for toget. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) ca 35.5km kan også sykkle på en time - en og en halv =) Endret 2. juli 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
neidustoreinternett Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Så dere tar ikke tråden seriøst? Ingen her som sitter i rushen hver dag, som bruker bil på jobb, som vet sånn ca hvor lang tid det tar pr. dags dato? Endret 2. juli 2007 av neidustoreinternett Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Forstår ikke helt tråden jeg, kan du forklare litt mer? Lenke til kommentar
neidustoreinternett Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Gjerne: 1. Jeg må være på jobb kl 0800 2. bor i Ski, skal til Lysaker, med bil Spørmål: Hvor lang tid bruker jeg inkl rushtrafikk fra A-B, sånn ca. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Så du lurer på hvor lang tid DU bruker? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du finner vel det best ut selv? Ta toget, det er sikkert lettest. Tror ikke mange her pendler til Oslo med bil, nei. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Tror han vil frem til å skape diskusjon med forslag til de beste metodene å komme seg fra punkt A til punkt B. Forslag til kjørerute, endringer, osv. Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 En time og tredve minutter vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
neidustoreinternett Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 En time og tredve minutter vil jeg tippe. 8988355[/snapback] Ok, ca samma som toget med 1 togbytte på skøyen Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 En time og tredve minutter vil jeg tippe. 8988355[/snapback] Ok, ca samma som toget med 1 togbytte på skøyen 8990334[/snapback] og ca det samme som sykkelturen ^^ Uansett har dratt den strekningen noen ganger... og på søndager er d faan meg kø også ... Iritabelt vei altså Lenke til kommentar
neidustoreinternett Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 VikinGz, ville vært bra genialt å kunne sykkle strekkninga ja, måtte hatt dusj på jobben men? Tenkte på MC nå også jeg, men er så sesongbasert det Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 VikinGz, ville vært bra genialt å kunne sykkle strekkninga ja, måtte hatt dusj på jobben men? Tenkte på MC nå også jeg, men er så sesongbasert det 8990531[/snapback] en 10min dusj før jobbe Du kan også høre med arbeidsgiver, noen får halvtime mindre arbeidsdag viss de sykkler til og fra jobb (visse avstander) Mc/scooter... tar ikke mye lengre tid på den strekningen det heller. Samt at du lurer deg litt frem i trafikken, bare vær ops på at det da er veldig lett å bli kjørt på Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 En time og tredve minutter vil jeg tippe. 8988355[/snapback] Ok, ca samma som toget med 1 togbytte på skøyen 8990334[/snapback] Toget tar 43 minutter. Pluss tiden til og fra stasjonen. Du skal være passe glad i bilen din hvis du er villig til å sittet 1,5 time pr dag ekstra i kø. Nå om sommeren er det for øvrig mindre kø enn vanlig. Ferie og sånt. Det skal ikke stor trafikkreduksjon til før køen plutselig er borte. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Trådstarter har på oppfordring ikke forandret emnetittelen i tråden. Tråden stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg