Gå til innhold

Den store Intel Core 2 Duo/Quad tråden !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg lurer sterkt på om jeg skal oppgradere fra min gode 939 til 775 :hmm:

9120298[/snapback]

Vel, hva består ditt 939 system av?

9120477[/snapback]

Mitt system består av en Opteron 165 som turer og går mellom 2,8 og 3 GHz, og 2 gig Crucial brikker som kjører på allt fra 450 til 550 MHz, det spørs åssen humør jeg er i :p, også har jeg et 8800 GTX, alt koblet til et ASUS A8N32-SLI Deluxe kort :)

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Har jeg regnet riktig så får jeg min E6850 og ram imorgen :thumbup:

Får jo helt fnatt og være uten min stasjonere maskin.

Og ikke kunne spille osv..

9139809[/snapback]

Ble ditt sendt idag, bestilite du fra Netshop ? Mitt ble sendt idag fra Netshop, bor i Kristiansund, 3 timer fra Trondheim. Trur dere jeg får den imorgen ?

Lenke til kommentar
Et 8800 GTX fortjener et bedre system...

9121760[/snapback]

Hvis du hadde sitti der med to 7600 GT kort, som sugde r*mpe, og fikk tilbud om et GTX kort til 3500 kroner, hva hadde du gjort da? :), jeg valgte og hive meg på GTX kortet, og selge begge 7600 GT korta til en kamerat for 2 tusen...

Lenke til kommentar
Har jeg regnet riktig så får jeg min E6850 og ram imorgen :thumbup:

Får jo helt fnatt og være uten min stasjonere maskin.

Og ikke kunne spille osv..

9139809[/snapback]

Ble ditt sendt idag, bestilite du fra Netshop ? Mitt ble sendt idag fra Netshop, bor i Kristiansund, 3 timer fra Trondheim. Trur dere jeg får den imorgen ?

9140119[/snapback]

Det tror jeg dessverre ikke du skal håpe på. Pakken skal vel innom omlastningssentralen i Ålesund også, så fredag er vel et mer realistisk håp :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Et 8800 GTX fortjener et bedre system...

9121760[/snapback]

Hvis du hadde sitti der med to 7600 GT kort, som sugde r*mpe, og fikk tilbud om et GTX kort til 3500 kroner, hva hadde du gjort da? :), jeg valgte og hive meg på GTX kortet, og selge begge 7600 GT korta til en kamerat for 2 tusen...

9140147[/snapback]

Jeg hadde gjort nøyaktig det samme, men jeg bare sier et slikt kort gjør seg bedre i et kraftigere system enn du har.

Lenke til kommentar

Mitt ble sendt igår fra SHG.no

Så imorgen bør jeg få den..

Men jeg har mine tvil om at jeg ikke får det før fredag.

Da får jeg det ihvertfall før helgen.Og det teller jo en del..

Så slipper jeg å gå på fylla,hehe

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Ifølge Netshop og andre netshopper må du vente minst en måned på G0-stepping på Q6600.

Hvilken sang spiller Onyx NÅ? Hørt den før, bare i umixet form =p

9140545[/snapback]

Nå har jeg ikke sett om noen har funnet ut av steppingen hos de ulike shoppene, men om jeg skal tippe så tror jeg Netshop i allefall har B3 stepping da de har hatt et parti 100+ prosessorer en tid. Komplett derimot var tomme for q6600 og så ut til at de bestilte 2000 stk q6600 og fikk de inn i går. Disse kom sammen med E6x50 prossessorene, som i allefall er G0. Tipper (håper!! :yes: ) at vi snakker G0 her. Får vi vel greie på i morgen når de første kommer i noens hender!

Netshop ønsker vel å bli kvitt det partiet de har inne og angir selvsagt at man må vente. Betaler gjerne en hundrings eller 2 mer for en sikker G0.

Lenke til kommentar
Jeg fikk i går bekreftet av Netshop at de har SL9UM altså B3 stepping. De sa også at leverandører flommer over av B3 på lager.

Se laaaangt etter G0 for Q6600.

Kjøp B3 om du skal ha Q6600.

9141800[/snapback]

hmmmm...den var litt lei. Sa Netshop det i dag? Fikk ikke Komplett/Norek prosessorene inn på lager fra Intel i dag? Mulig det blir en E6850 og Penryn på nyåret i stedet...... Får tenke på det, selv om pengene sittter løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...