Nimenoz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg mener jeg leste en gang at man må være på Live for å spille Overlord, stemmer dette? Det er en veldig avgjørende faktor i om jeg gidder å kjøpe spillet eller ikke.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nei, for kun å spille singleplayer trenger du ikke Live;) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Med andre ord, du er kasta ut ifrå XBL pga tukling med boks, og lurar på om du skal "sløse" vekk ei DVDR DL plate? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 kan tenkes at han ikke vil ha et online spill ala shadowrun. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Historien pågår ikke i xbox live som andre xbox spill (utenom shadowrun, tbh det er gørr =/) Hvis du har lyst til å spille multiplayer derimot er det på live! =D Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Med andre ord, du er kasta ut ifrå XBL pga tukling med boks, og lurar på om du skal "sløse" vekk ei DVDR DL plate? 8987076[/snapback] Ikke alle som har Live vet du Og nei, du trenger ikke Live for å spille det Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Takker for svara:D Nei, jeg bare mente jeg leste at man trengte det for single player delen:P Og nei, fullverdig medlem av Xbox live, jeg bare gidder ikke ha spill jeg er avhengig av XBL^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå