pessimisten Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei! Jeg har nå 3 dvd-brennere/cd-brennere av forskjellige typer. Problemet er at jeg har bare en IDE port på HK. Finnes det noen måte å få den koblet til også? evnt. en kabel med 3 istedenfor 2 stikk på? Eller noe som går floppy->IDE? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du kan kjøpe deg en ekstra IDE- kontroller hvis du har et PCI- spor ledig. De andre forslagene du har fungerer ikke. Det finnes IDE. kabler med flere enn to tilkoblinger, en kun to kan brukes samtidig. Floppykabel fungerer heller ikke. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Pokker :S Har ingen ledig PCI slot heller :S Er en ganske stappa pc Det finnes ingen andre måter? Endret 2. juli 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=387771 Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 finner ting her http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10205 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hva skal du med 3, bruke mere strøm?? holder med en DVD brenner, den gjør alt, bare at kopirering av CD/DVD tar litt lengre tid da data først må lagres på maskinen. Endret 2. juli 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei. Hvis du absolutt må ha alle 3 tilkoblet, trenger du et ekstra kontrollerkort. Det er ikke mulig med andre kabler, det støttes bare 2 enheter på hver IDE port. Du kan da evt. bruke et kontrollerkort slik som dette. Må jo bare si at for ca. 50 kroner ekstra, får du jo en ny DVD brenner med SATA tilkobling da, hvis du har en slik port ledig... Nettulf Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) takk takk Får vel kvitte meg med en av de da:P EDIT: Vil denne virke? Vet at det står harddisk, men vil det funke for DVD-brenner og? Endret 2. juli 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det vil den nok, men den koster jo halvparten av en ny brenner.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 nå har jeg fått kobla alt sammen, men pc'en vil ikke oppdage brenneren:( Bruker Vista OS(32 bit) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 ingen som vet? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Kom igjen! noen må da vite noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå