hawa Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei. Jeg spiller en god del, men av og til så skjer det en eller annen dissconnect. det kan ta lang tid før det skjer eller så tar det bare noen minutter. MSN derimot blir ikke koblet av, nett-radioen blir koblet av. dersom jeg sitter på MSN-telefonen så blir jeg ikke dissconnected fra internett spill. er dette rart? jeg har en d-link DI604 og Realtek RTL8139/810x Family. vil det være en ide og kjøpe et nytt nettverks kort, og vil det da hjelpe. Et annet spørsmål er om jeg kan installere et nytt nettverkskort og bruke det, etter som det gamle nettverks kortet er integrert. Og er det noe jeg bør se på hvis jeg eventuelt skulle kjøpt meg et nytt nettverksjkort? Eller kan det være noen konfigurasjoner som hindrer internetten på noen måte? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Vanskelig å si om det er router eller nettverkskort som har problemet. Sjekk linken til tips jeg har HER se om du har trådløs pingspikes. Endret 3. juli 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
hawa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 sorry ass, jeg skjønte ikke helt den der, men; ping www.uio.no –t Svar fra 129.240.4.44: byte=32 tid=17ms TTL=248 Svar fra 129.240.4.44: byte=32 tid=17ms TTL=248 Svar fra 129.240.4.44: byte=32 tid=17ms TTL=248 Svar fra 129.240.4.44: byte=32 tid=1000ms TTL=248 Svar fra 129.240.4.44: byte=32 tid=17ms TTL=248 Disse høye pingverdiene gjentar seg jevnlig (ca 1 gang pr minutt) For å fikse dette problemet må du enten slå av og disable WZC eller tredjeparts software. Valget avhenger av hvilket som fungerer best for adapteret ditt. kanskje du kan forklare? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du pinger ved å gå i startmeny, kjør og skriv: CMD <enter> I det sorte vinduet skriver du: ping www.uio.no –t <enter> Trykk ^c etter et par minutter og post resultatet her. Lenke til kommentar
hawa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) hey, fikk ikke trykke "^c" den bare fortsatte og sende den greia. men jeg var for det mest e oppi 7-8ms og maks var 81. Endret 3. juli 2007 av hawa Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hey, fikk ikke trykke "^c"den bare fortsatte og sende den greia. men jeg var for det mest e oppi 7-8ms og maks var 81. 8998021[/snapback] Jeg skulle vel skrevet Ctrl-C Du har veldig dårlig ping for spilling. Helst burde pingen din ligget på 1-2ms jevnt. Hvis du har mulighet for kabel så bruk det. En annen løsning er HOMEPLUG som er nettverk over strømnettet. En tredje mulighet er å kjøpe en ny router med flere antenner (11n). Lenke til kommentar
hawa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) hmm, ok. men jeg har allerede kabel da nå vet jeg at det er noe galt med internetten min da, men var det ruteren, eller nettverks kortet? vanskelig og se. skal også til en venn senere i uka og lane.. så kan jo se om spilling funker bedre der=P han har hvertfall en annen type ruter enn det jeg har. Endret 4. juli 2007 av hawa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå