Martin A. Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Grattis Vet hvordan det føles. Hadde kun modem i over to år, helt til jeg flyttet for meg selv og bestilte det kraftigste som var mulig å oppdrive Lenke til kommentar
thrml Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Stort hopp eller? hadde 56 k modem eller noe sånt før så fikk jeg 700 hastigheten til telenor og jeg syntes det gikk så utrolig kjappt hehe har nå 4 mbit og synes det er tregt Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sitter på 6/6 linje fra lyse som jeg synes går tregt. De skulle jo oppgradere til 10 mbit, men det var vist noe problemer med linja opp til vesterålen, så det ble utsatt. Og når jeg får 10 mbit kommer sikkert det til og gå tregt etter en stund Mye vil ha mer! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Er et hopp fra 6,4 kb/s ned til 500 kb/s ned, så det er et lite hopp ja ^^ Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Grattis. Har 20mbit fra NGT kun til meg selv jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå