erot71 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har sett det har vært tatt opp før, men har enda ikke funnet den rette løsningen. Jeg har koblet to PCer gjennom routeren for å ha begge PCene på Internett uavhenging av hverandre. Jeg har store problemer med å få de til å fungere ved online-spilling. Spesielt Battlefield 1942 og MOH, endel andre spill går greit. Litt merkelig med det to spillene, det hender det virker noen ganger i starten, men etter en til to ganger er det helt stopp( Faild to connect to server). Når jeg bruker SMC routeren finner den f.eks ved 1942 kun ca 400 games, kobler jeg UT routeren øker det til en ca 1100. Jeg har oppdatert til siste Fireware (1.20). Jeg er prøvd å disable firewall. Jeg har rotet litt rundt inne på NAT, prøvd å åpne porten til 1942, hvis jeg har riktig port da (14567). Er det mulig å bare koble ut Firewall ? Hjelper det å legge inn NIS2003 ? For å si det rett ut; skjønner jeg ingenting av dette med NAT, porter Firewall, Fireware, Dmz, IP... Hvordan skal jeg gjøre dette ? Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Ingen forslag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå