Gå til innhold

Tilbakemelding på logo

Anbefalte innlegg

Hællæ,

Ganske usikker på hvilken kategori jeg egentlig skal legge den i, så flytt hvis jeg er på bærtur.

Poenget er at jeg gjerne ønsker tilbakemelding på min og noen andres "bedrift", vi hadde en gammel litt rar logo som jeg har hatt oppe til vurdering før. Vi ønsket rett og slett noe enklere og stilrent. Spørsmålet mitt er, er det for enkelt?

Det som er at man kanskje ikke klarer å få assosiasjoner med hva bedriften egentlig driver med. Derfor la jeg inn en punshline i bunnen slik at man iallefall får en minste anelse.

Takker for alle tilbakemeldinger! :)

post-52770-1183377465_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hva denne bedriften driver med. Forøvrig heter det "Concept" på engelsk :) Likte egentlig ikke fonten, mulig den passer til hva bedriften driver med, men siden jeg ikke skjønner det så blir den for meg litt rar.

Post gjerne på forumet eller send en PM om hva "Hoaxed Base" driver med.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva denne bedriften driver med. Forøvrig heter det "Concept" på engelsk :) Likte egentlig ikke fonten, mulig den passer til hva bedriften driver med, men siden jeg ikke skjønner det så blir den for meg litt rar.

Post gjerne på forumet eller send en PM om hva "Hoaxed Base" driver med.

8989462[/snapback]

Dæven døtte. Neida, jeg sliter desverre med 3 i engelsk i fjor og har ikke engelsk i år så skylder på det. :whistle:

Men Hoaxed Base er en bedrift som drar konsepter fra tegnebordet fram til virkelighet, om det er et prosjekt, eller nettsider eller annet. Man kan enkelt kalle det et "mini gründer" firma. :) Derfor sitatet "The concept of life"

Jeg likte den fonten, men kansje gjøre x-en litt anderledes, litt "tøffere".

Ellers synes jeg den så best ut på hvit bakgrunn.

Men som -kiman- sier, vet ikke om font og layout passer til hva "bedriften" driver med.

8989482[/snapback]

Mm. Det skal jeg prøve på. Dette vil kanksje freshe opp logoen litt. Skal se om jeg kan få inn en grafikk bit som kan vise litt mer hva det gjelder, eller om det vil ødelegge logoen. Legger ut en oppgradert logo når jeg får det til.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Enig med overstående kommentarer at logoen ser fin og ren ut, men trenger litt mer, derav utvikling av X'en.

Det jeg ville annbefalt er å gjøre X'en litt mer unik og gjennkjennelig slik at den alene kan brukes som logo der det ikke passer med hele sulamitten. Altså utvikle X'en litt mer med f.eks lage den litt skeiv, større osv. :thumbup:

Edit:

Som tilleggs info så kan jeg legge til at bedrifter som regel har et lite utvalg av logoer de bruker. Det er kun en logo som er orginal, men de har flere tilpasset slik at det passer all bruk. Ensfarget, simplifisert (f.eks kun X'en) el.

Endret av Pekanorth
Lenke til kommentar
Enig med overstående kommentarer at logoen ser fin og ren ut, men trenger litt mer, derav utvikling av X'en.

Det jeg ville annbefalt er å gjøre X'en litt mer unik og gjennkjennelig slik at den alene kan brukes som logo der det ikke passer med hele sulamitten. Altså utvikle X'en litt mer  med f.eks lage den litt skeiv, større osv.  :thumbup:

Edit:

Som tilleggs info så kan jeg legge til at bedrifter som regel har et lite utvalg av logoer de bruker. Det er kun en logo som er orginal, men de har flere tilpasset slik at det passer all bruk. Ensfarget, simplifisert (f.eks kun X'en) el.

9231264[/snapback]

Takk for info og tilbakemelding skal se hva jeg får til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...