BullUrge Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Tenker på å kjøpe et vannkjølingssett (komplett), og har sett meg ut Zalman Reserator 1 Plus med AquaComputer AquagraFX 8800GTS. Begge finnes hos Netshop,somjegkjøper av siden NetshopOslo beleilig til. Jeg har ikke stor greie på størrelse/nippler, bortsett fra at AquaComputer AquagraFX 8800GTS har følgende spec: Gjengedimensjon, vann inn : 1/8"BSP Gjengedimensjon, vann ut : 1/8"BSP Noen som vet om disse to er kompatible? Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Tenker på å kjøpe et vannkjølingssett (komplett), og har sett meg ut Zalman Reserator 1 Plus med AquaComputer AquagraFX 8800GTS. Begge finnes hos Netshop,somjegkjøper av siden NetshopOslo beleilig til. Jeg har ikke stor greie på størrelse/nippler, bortsett fra at AquaComputer AquagraFX 8800GTS har følgende spec: Gjengedimensjon, vann inn : 1/8"BSP Gjengedimensjon, vann ut : 1/8"BSP Noen som vet om disse to er kompatible? 8986497[/snapback] Ikke noe problem, men da trenger du to av disse niplene som du monterer på GPU-blokka di. Endret 2. juli 2007 av trettifire Lenke til kommentar
BullUrge Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Ikke noe problem, men da trenger du to av disse niplene som du monterer på GPU-blokka di. Takk, det sparte meg for en ordentlig blemme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå