DonTP Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Heisann, jeg eier et spill som heter Sotra-Mafia og jeg lurer på hvordan includerer jeg en fil inn i et template som ligger i forrige mappe! Hva skriver jeg da? <?php include "(??)design.php"?> Takk på forhånd, MVH Tp Lenke til kommentar
Mez Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) filbanen til mapper på et høyere nivå vises slik: ../filnavn.php Eventuelt ../../../filnavn.php osv for høyere nivå. Endret 2. juli 2007 av Mez Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Søking er ein fantastisk funksjon Lenke til kommentar
Peter Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 filbanen til mapper på et høyere nivå vises slik: ../filnavn.php Eventuelt ../../../filnavn.php osv for høyere nivå. 8986411[/snapback] Dette stemmer kun for eksekverende script, ikke for eventuelle script som blir inkludert og inkluderer videre, noe som er satans irriterende. Workaround i inkluderende inkludert(hah!) fil: include dirname(__FILE__).'/../min-fil-i-mappen-over-denne-filen.php'; Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg spurte nøyaktig det samme for 1 uke siden! Søke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå