TST Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Scener fra flerspillerdelen. Se videoen Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Sprang jo bare å skøyt igjennom vegger. Lite sansen for det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Liker ikke den type multiplayer.. Vil ha noe hakket mer taktisk, er sikkert noen greie taktikker som involverer mye skyting igjennom vegger, men vil fortsatt ha noe litt mindre.. "Rambo..?" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 hva er poenget med å ha noe som helst på et brett hvis kuler går gjennom alt, kunne jo like gjerne bare ha et tomt brett da. greit nok at kuler går gjennom tynne vegger og tre gulv. men sjukke murveger. litt overdrevet for 5.56 du kommer gjennom, men du må på en måte borre deg gjennom, kuler glir ikke gjennom murvegger Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Gir meg 1.6 assosiasjoner... Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg vet ikke, han brukte jo bare en sånn para fra CS og de er ganske kraftige våpen og jeg kan NESTEN se for meg at de kan gå gjennom murvegger. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 skyter man lenge nok nok på en vegg vil den rase sammen, men her ser man kulene går gjennom murveggen på samme måte som den ville gått gjennom papir. noe de ikke gjør. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Liker arcadefølelsen Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Sprang jo bare å skøyt igjennom vegger. Lite sansen for det. Ja, det er snodig at han bare gjorde det. Nei, det er det ikke. Videoen er åpenbart for å vise frem en "Perk" i spillet som heter Deep Impact som dere ser på starten. Med denne perken avhuket kan man skyte igjennom diverse vegger. Edit: Så spillet er ikke bare sånn. Endret 12. november 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Henger meg på E-wok, deep impact er en av 3 perks man velger og går ut på at kuler penetrerer tykkere vegger enn vanlig. Som tunne mur vegger som vist her. Og ja, de er tynn, har spilt alle brettene og de veggene er ganske slitt og ser lite solid ut. At den går gjennom tynne vegger/dører/bord etc er jo ganske realistisk, kanskje ikke gjort 100% realistisk her, men jeg er glad det er med. Sniper som gjemmer seg bak noe og du ser siktet stikker ut? Sikt litt inn på veggen og plaff løs. Er veggen tynn nok, eller du har deep impact, så gjør du skade. Ikke så mye som vanlig, men nok til å drepe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg