Gå til innhold

World in Conflict-beta for alle (PC)

Anbefalte innlegg

Og dest mer irriterende når dine egene heavy choppers blir slått til fillebiter av de russiske motpartene.. en kar bablet om at air-klassen hadde noen close range artillerysupport-greier.. noen som vet hvor ejg finner dem?

skjønte ikke hva han mente

9066712[/snapback]

Ikkje ta heavy, bruk heller det nest beste, den kan nemleg skyte ned heavy'ane til fienden ned veldig enkelt pluss gjera det meste heavy'ane kan, fekk nettopp 500 poeng etter ein runde eg brukte nest beste helikopter og det er 5 gongen eg spele :D .

9066832[/snapback]

det finnes ikke noe beste og neste beste helikoptere.

medium choppers = air-to-air combat

heavy choppers = air-to-ground combat

vandeligvis er det viktig å balansere mellom de to, men om det ikke er så mye andre helikoptere i spill burde man bruke så mange heavys som mulig.

fikk akkurat 2200+ poeng med heavy choppers i en runde hvor mesteparten av spillerene på det andre laget er med i en av de "beste" WiC clanene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forsto ikke helt greia med hvordan man bygger MG fortification, AA battery, osv. :ermm:

9068411[/snapback]

Bare la folk stå i sirklene på ett punkt som er tatt av ditt lag, AA,AT og MG vil da bygges automatisk og det kommer en prosentteller over sirklen som angir hvor langt en er kommet.

Lenke til kommentar

Hei karer !

Leser mange betraktninger rundt gameplayet, units, taktikk, etc. Men hva med atmosfæren, og følelsen av å være en del av en stor konflikt ? Skjermbildene tydet jo på at dette spillet hadde mye atmosfære og at det foregår mye rundt en på brettene.

Hvis dette ligner mye på COH er det definitivt ikke noe for meg, men hvis det er mer i retning av Battlefield med rå grafikk og mer taktikk vil jeg vurdere det.

Endret av Junkers
Lenke til kommentar
Uten å ha spilt for store mengder med hverken COH eller Battlefield vil jeg si at dette spille likner ganske mye på COH. Men der jeg ikke var altfor begeistret for COH, er dette midt i blinken for meg.

9081720[/snapback]

Der man i COH spiller veldig mye på kartet i fugleperspektiv, er man i Battlefield stort sett i FPS perspektiv, men kan bruke taktikk, og kartene som hjelpemiddel.

Befinner man seg noen vesentlig del av tiden "nede på bakken" i førstepersons perspektiv i WIC ?

For meg er det litt avgjørende for å få følelsen av "å være der".

Lenke til kommentar

Man kan zoome helt ned, men det er ikke mulig å gå inn i førstepersonsperspektiv. Dette var planlagt, men utviklerene kuttet det i siste liten. Det blir mer som et tradisjonelt RTS med muligheten for zoom helt ned til bakkenivå.. men dette er jo stort sett veldig unødvendig imo, man må jo ut for å få oversikt uansett. Kan ikke tenke meg at det skal kunne være noen taktisk fordel for noen.. Er jo bare å se på noen gameplayvideoer fra ign.com, så får du følelsen av hvordan det er

EDIT: Prøver ut 162.22-driveren til nvidia, og grafikken er så sinnsykt god nå.. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke alle de fine effektene med eksplosjonene med den gamle driveren, men nå fungerer det utmerket og fpsen er også høyere.. yay!

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Man kan zoome helt ned, men det er ikke mulig å gå inn i førstepersonsperspektiv. Dette var planlagt, men utviklerene kuttet det i siste liten. Det blir mer som et tradisjonelt RTS med muligheten for zoom helt ned til bakkenivå.. men dette er jo stort sett veldig unødvendig imo, man må jo ut for å få oversikt uansett. Kan ikke tenke meg at det skal kunne være noen taktisk fordel for noen.. Er jo bare å se på noen gameplayvideoer fra ign.com, så får du følelsen av hvordan det er

EDIT: Prøver ut 162.22-driveren til nvidia, og grafikken er så sinnsykt god nå.. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke alle de fine effektene med eksplosjonene med den gamle driveren, men nå fungerer det utmerket og fpsen er også høyere.. yay!

9082592[/snapback]

De offisielle trailerne viser et slags førstepersons perspektiv, evt bakkemonterte kameraer/observasjonspunkter. Det gir nok ingen taktisk fordel, tvert i mot, men gir mer atmosfære og innlevelse enn fugleperpektivet med ringer og symboler rundt enheter ala COH. Men, jeg er smertelig klar over at det er slik det skal være hvis RTS er settingen.

Hvordan gikk forresten betanedlastingen ? Mulig med en vanlig streit download uten alt dette torrent tullet ?

Lenke til kommentar

Ja, jeg lastet ned vanlig ftp først, men så satte jeg den på pause fordi jeg måtte laste ned noe annet i et par minutter og da ville den ikke starte igjen, så jeg gikk over til torrent. Lastet vel ned i 100kbs eller noe.. Gikk fint. Elsker spillet

Lenke til kommentar
Noen andre som krasjer i spillet? Jeg har krasjet tre-fire ganger de siste dagene. Blåskjerm og omstart. Har ikke skjedd tidligere, bare nå de siste par dagene. Noen andre som har hatt samme problemet?

9101574[/snapback]

Ingen problemer her, har ditt problem vært siden installasjonen eller?

Lenke til kommentar

Nei, det har bare vært her de siste dagene.. Plutselig blir det blåskjerm. har ikke skjedd så mange ganger, og har ikke skjedd hittil i dag. Var ingenting den første uken jeg spilte.. Men det kan jo hende det går over.. Var bare nysjerrig på om noen andre hadde fått blåskjerm

Lenke til kommentar

Liker spillet, men er så langt skuffet over ytelsen (jada, jeg vet at det bare er beta). Jeg får kun avreage 21fps på high settins med mitt EVGA GeForce 8800 gts 320, og er følgelig tvunget til å kjøre med medium settings.

Lenke til kommentar

Jeg pælmet alt på maks og slet litt på benchmarken jeg også, men merket at benchmarken stresset veldig.. har ingen problemer med å kjøre alt på maks i 1680x1050. Nyeste driveren til Nvidia gjør også insj med ytelsen i forhold til 158.XX-driveren

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...