Kontorstol Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Gjett hvem som hadde 2FPS på høyeste kvalitet da Lenke til kommentar
kayak Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hmm.. nå har jeg venta på at WIC skal bli ferdig lasta ned i hele dag og når jeg endelig har lasta ned det så får jeg feilmeldingen: "X:\wic_openMPbeta.exe is not a valid Win32 application." hva er galt? og hvordan får jeg fiksa det? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 litt skuffet, var ikke særlig raskt gameplay og ca 0 micro. tror ikke dette kommer til og bli spilt i konkurransedyktige turneringer da det heller ikke er noe morro og observere Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jaja, selv synes jeg det er helt herlig å slippe alt av microen og heller holde meg til det som er moro i strategispill, nemlig krigingen. Ikke moro å se på? Ikke mange spill som er det, og iallefall ikke strategi. Dog kunne ting skjedd iallefall litt raskere. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 tar starcraft og warcraft som eksempel, jeg kan sitte og se store kamper der live i timevis og det er underholdende. de fleste konkurransedyktige rts har 3rd parts programmer for og steamer kamper live da det er veldig mye kunnskap og samtidig underholdende. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Faen, dette var moro.. Fastlegen var riktignok ikke helt på topp i sitt første slag, men endte på en god tredjeplass.. litt uoversiktelig i begynnelsen, men det går seg vel til. digget kameravinkelen! Skikkelig tilfredsstillende å kunne bestille AIDS når man følte for det. Men savnet litt mer tempo, og at min maskin kunne dra spillet på very high i 1680x1050. Lå på 20 fps i benchmarktesten, så jeg kuttet litt i detaljnivå (bla AA) og da gikk det litt bedre.. but still Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Lol for et kjedelig spill Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Med to FPS kan jeg tenke meg det, ja Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Med to FPS kan jeg tenke meg det, ja 9057009[/snapback] Var ikke det jeg siktet til, det var bare ikke min type spill, liker best RTS spill jeg Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Genialt spill! ligger på plass nr 184 (av 7000) etter mange timer på slagmarken Endret 12. juli 2007 av lando calrissian Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Grafikken er jo helt umulig når man spiller og helt strålende når man spectater.. noen andre som sliter med dette? første som slo meg var at spillet ikke oppførte seg bra med widescreen skjermen, skjønner nå at det er noe veldig veldig galt når jeg spiller. errr, viser seg at grafikken på ene banen ser bedre ut enn på det andre. Endret 12. juli 2007 av nord Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Spilte det noen timer i går, og sitter med blandede følelser. Strengt tatt så hadde jeg muligens noe høye forventninger. Marketing har gjort en god jobb med hypen Får gi det litt mer tid, men foreløpig er jeg lunken Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Utviklerene skal ha en ting, de kan lage vakre atomsprengninger, selv om jeg savnet en trykkbølge. I går kveld var det en som sendte en dobbel nuke på fienden,åh så vakkert! Dette er nok et spill jeg kommer til å kjøpe, men tror det kommer til å bli litt kjedelig i lengden. Det som hadde vært underholdende hadde vært hvis de hadde fått inn båter i tillegg, så kunne man kriget på en øy med flåter rundt Endret 12. juli 2007 av mortenmm Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Ikke så mange øyer der en eventuell krig mellom USSR og USA kunne funnet sted.. Vant akkurat en runde i spillet, men synes det er litt stress å få ting "som man vil".. kunne gjerne også ønsket meg større tempo når det er såpass få units man kontrollerer samtidig.. eller flere units, det hadde vært enda bedre Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Finnes det noen ressurser for tactics eller generall informasjon for nabs som meg. Gikk igjennom den trenings saken, men den fortalte meg jo bare hvordan jeg skulle røre på eheter osv. Jeg taper og taper jeg Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har ikke sett noen, alle er jo ganske ferske.. foreløpig er jeg ganske grinete på de store russiske heliene, de tar jo alt! liker armor best for nå, men synes skytingen går tregt og unitsene tar for lite skade av skudd.. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Masse disconnections nå.. noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 jah! Er bare inne på en server en liten stund, og blir kasta ut. Beta er morro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg