Enceladus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg har såklart greid å surre bort vitnemålet mitt fra videregående. Hvem kontakter jeg for å få det tilsendt? Skolen? Takker for svar Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg har såklart greid å surre bort vitnemålet mitt fra videregående. Hvem kontakter jeg for å få det tilsendt? Skolen? Takker for svar 8986072[/snapback] Ja, du må kontakte skolen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg har såklart greid å surre bort vitnemålet mitt fra videregående. Hvem kontakter jeg for å få det tilsendt? Skolen? Takker for svar 8986072[/snapback] Ja, du må kontakte skolen. 8986084[/snapback] Ok, takker Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kontaktet ikke skolen, men fikk tilsendt vitnemålet i posten. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kontaktet ikke skolen, men fikk tilsendt vitnemålet i posten. 8986223[/snapback] Nå har jo han faktisk mistet sitt da. Forresten, Mr. Gnom spør om å få noen kopier av det. Siden du må betale for å skrive det ut, ganske mye tror jeg. Men kopier koster nesten ingenting. De må stemple dem med rett kopi osv. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kontaktet ikke skolen, men fikk tilsendt vitnemålet i posten. 8986223[/snapback] Nå har jo han faktisk mistet sitt da. Forresten, Mr. Gnom spør om å få noen kopier av det. Siden du må betale for å skrive det ut, ganske mye tror jeg. Men kopier koster nesten ingenting. De må stemple dem med rett kopi osv. 8986527[/snapback] Lol, la ikke merke til det han hadde skrevet først. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Koster det mye? Noen som samtidig vet om et vitnemål fra GK (allmenn) kan korte ned lærlingtiden min (som anleggsgartner)? Snakket med OKAB (som jeg er lærling gjennom), men de vil se vitnemålet mitt før de kan svare på det. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Koster det mye? Noen som samtidig vet om et vitnemål fra GK (allmenn) kan korte ned lærlingtiden min (som anleggsgartner)? Snakket med OKAB (som jeg er lærling gjennom), men de vil se vitnemålet mitt før de kan svare på det. 8987960[/snapback] Nix. Har du gått GK almenn, og så startet over igjen på GK- noeannet. Så slipper du bare almennfagen du allerede har hatt i 1.klasse og noe i andre. Men hvis du går et treårig løp på yrkesfag, så har du lærlingetid på 1,5 år. Men går du yrkesfag i to år, så skal du ha lærlingetid på 2 år. Og om vitnemålet koster penger kommer ann på skole til skole. Noen har en pris på det, men tar ikke betalt, andre tar betalt, og andre har ikke pris på det i det hele tatt. Og, ja. Spør etter kopier med det samme, da har du godkjente kopier av vitnemålet ditt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Takker for svar. Var det jeg trodde, men OKAB maser om at de må få se det. Hvis det ikke korter ned lærlingtiden min så driter jeg i det. (har forresten gått på et kurs med avsluttende VK1 eksamen...blir trolig 3 års læretid, det). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Koster en 50-lapp per kopi, fordi de er "offentlige dokumenter". Skolen du gikk på skal ha alt. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Etter at arbeidsgiver rotet bort vitneålet mitt fikk jeg i dag nytt. Henvendte meg til skolen og måtte betale 250,- Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Etter at arbeidsgiver rotet bort vitneålet mitt fikk jeg i dag nytt. Henvendte meg til skolen og måtte betale 250,- 8990567[/snapback] 250?? Dersken, jeg har nettopp bedt om nytt og oppdatert vitnemål (grunnet at jeg har tatt ekstra fag), og det kostet ingen ting =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå