Gjest Dr.A Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Beklager dobbelpost, men jeg skal på stranden med henne etterpå, noe jeg bør gjøre da? 9223970[/snapback] Du bør ta henne rett forann alle barna på stranda og beføle henne til ho skriker navnet ditt.... Selfølgelig ikke. Hvorfor så travelt. Nå har du muligheten til å flørte og skape ett tettere intimt bånd mellom dere i solen og vannet. Kos deg, og vær deg selv. Press grensene litt, men for all del ikke stress. Da blir fallhøyden mindre. 9224218[/snapback] Det virket aboslutt IKKE som han prøver å "få seg noe".. Dette er ikke en random dame da.. Han bryr seg om henne, etter som jeg kan forstå. Så ta det rolig som flere nevner over meg! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du spørr, eller tar et inisiativ. Men hvis han bare er "lillemann" tviler jeg ho er klar. Lykke til uansett. 8986126[/snapback] Nei, han står rett ut ;p 8986185[/snapback] Er ikke alt vi bør vite Men spørr henne, eller ta et inisativ. Du kan aldri vente på at en jente skal ta et inisativ. Da blir du 60 før du får deg noe. 8986343[/snapback] Før man får seg noe , burde man for faen lære seg og skrive intiativ. Spør henne om hun er klar for pulings. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Før man får seg noe , burde man for faen lære seg og skrive intiativ. 9228662[/snapback] Det skrives vel ikke sånn? Edit: Initiativ..? Endret 7. august 2007 av Mirann Lenke til kommentar
Gjest Guest. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Skrives initiativ. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvor er novellen?! 9228373[/snapback] Hehe. Vi var på en strand i Sverige i rundt 8 timer sammen. Været var helt topp hele tiden, og det ble vel bading hver 30. min Så vi svømte ut til den ene flytebrygga, hvor det var sånn stupebrett. Jeg hoppet uti fra det, og svømte under brygga, eller flåta om du vil Hun fulgte etter meg, og under der ble vi "stående/svømmende" hva faen du vil, en stund og kline. Så, Marius, jeg prøvde meg forsiktig. Først litt på magen, og deretter opp på brystet hennes Hun hadde ingen verdens ting i mot dette, men svarte meg med å ta et godt tak rundt skrittet mitt Etter en liten stund svømte vi tilbake på land, og la oss på håndklærne. Så sa hun at hun skulle smøre meg, for jeg hadde allerede begynt å bli solbrent(Tror egentlig ikke jeg var det ) Jeg sa jo ikke nei, så hun smørte meg først på ryggen, også tok hun inn under badebuksa mi foran, og rett og slett masturberte meg Vi ble liggende der lenge og kysse hvor jeg hadde hånda mi nede i buksa hennes og omvendt Jeg skal til henne i kveld, så dere skal ha takk for hjelpen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 MIne tips funker alltid! ..... hos andre.... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Beklager dobbelpost, men jeg skal på stranden med henne etterpå, noe jeg bør gjøre da? 9223970[/snapback] Du bør ta henne rett forann alle barna på stranda og beføle henne til ho skriker navnet ditt.... Selfølgelig ikke. Hvorfor så travelt. Nå har du muligheten til å flørte og skape ett tettere intimt bånd mellom dere i solen og vannet. Kos deg, og vær deg selv. Press grensene litt, men for all del ikke stress. Da blir fallhøyden mindre. 9224218[/snapback] Det virket aboslutt IKKE som han prøver å "få seg noe".. Dette er ikke en random dame da.. Han bryr seg om henne, etter som jeg kan forstå. Så ta det rolig som flere nevner over meg! 9228652[/snapback] Hvis du ikke skjønte det var første setning ironisk Men siden han faktisk skrøt her av at han fikk seg så tror jeg du desverre tok feil. Endret 8. august 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Beklager dobbelpost, men jeg skal på stranden med henne etterpå, noe jeg bør gjøre da? 9223970[/snapback] Du bør ta henne rett forann alle barna på stranda og beføle henne til ho skriker navnet ditt.... Selfølgelig ikke. Hvorfor så travelt. Nå har du muligheten til å flørte og skape ett tettere intimt bånd mellom dere i solen og vannet. Kos deg, og vær deg selv. Press grensene litt, men for all del ikke stress. Da blir fallhøyden mindre. 9224218[/snapback] Det virket aboslutt IKKE som han prøver å "få seg noe".. Dette er ikke en random dame da.. Han bryr seg om henne, etter som jeg kan forstå. Så ta det rolig som flere nevner over meg! 9228652[/snapback] Hvis du ikke skjønte det var første setning ironisk Men siden han faktisk skrøt her av at han fikk seg så tror jeg du desverre tok feil. 9233624[/snapback] Jeg ville også skrytt av det Deilige damer er ikke hverdagsmat... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 MIne tips funker alltid! ..... hos andre.... 9233110[/snapback] HAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå