Gjest Gjest_Emil_* Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hey, nerder! Jeg har et lite spørsmål: Jeg og "venninna" mi. Dvs at vi er godt forbi venne-stadiet nå, men vi er heller ikke kjærester. Vi flørter jo, og er veldig mye sammen. Her om dagen var vi på brygga i byen, og vi satt sammen på kanten, hvor jeg satt bak henne og holdt rundt hun , da lillemann reiste seg Hun merket jo så klart dette, og snudde seg og bare smilte Dette er ikke første gangen det skjer. Det er vel ganske normalt at han reiser seg, når du er sammen med en person du liker veldig godt, eller? Jeg er veldig, veldig tiltrukket av jenta, og hun er det av meg og. Så jeg lurer på, hvordan kan jeg vite om hun er klar for å ha sex? Vi er begge 15 år, og ingen av oss har hatt sex før.. Takker for hjelp Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du spørr, eller tar et inisiativ. Men hvis han bare er "lillemann" tviler jeg ho er klar. Lykke til uansett. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du spørr, eller tar et inisiativ. Men hvis han bare er "lillemann" tviler jeg ho er klar. Lykke til uansett. 8986126[/snapback] Nei, han står rett ut ;p Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Spør om hun er klar for sex, enkelt og greit. Det er slik man får vite helt sikkert om hun er klar eller ikke. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du spørr, eller tar et inisiativ. Men hvis han bare er "lillemann" tviler jeg ho er klar. Lykke til uansett. 8986126[/snapback] Nei, han står rett ut ;p 8986185[/snapback] Er ikke alt vi bør vite Men spørr henne, eller ta et inisativ. Du kan aldri vente på at en jente skal ta et inisativ. Da blir du 60 før du får deg noe. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du spørr, eller tar et inisiativ. Men hvis han bare er "lillemann" tviler jeg ho er klar. Lykke til uansett. 8986126[/snapback] Nei, han står rett ut ;p 8986185[/snapback] Er ikke alt vi bør vite Men spørr henne, eller ta et inisativ. Du kan aldri vente på at en jente skal ta et inisativ. Da blir du 60 før du får deg noe. 8986343[/snapback] Hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Når dere koser så kan du prøve å tahånda ned i buksa hennes..Hvishuntrekker seg unna er det vel dårlig butikk..Men lar henne deg gjøre det er det en start i hvertfall Gi rapporter om hva du gjør, og hva som skjer Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 jeg tror ikke at å prøve å fingre henne er beste måte å finne ut om hun vil ha sex på. kyss og puppe beføling kommer mye tidligere... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Er ikke alt vi bør vite 8986343[/snapback] Tåler du ikke å lese at en gut har hatt ståtiss? Stakkars deg. jeg tror ikke at å prøve å fingre henne er beste måte å finne ut om hun vil ha sex på. kyss og puppe beføling kommer mye tidligere... 9073283[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Spør om hun er klar for sex, enkelt og greit. Det er slik man får vite helt sikkert om hun er klar eller ikke. 8986268[/snapback] Å spørre rett ut kan skremme henne. Hinting kan være bedre, eller å spørre på en litt annen måte. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Vist dere ikke har gjort så mye annet sammen enn å holde rundt hverandre, så ville jeg ha begynt litt roligere med andre greier først. Kyssing, kosing osv. Så heller ventet litt med sex til du så at hun var klar. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 jeg tror ikke at å prøve å fingre henne er beste måte å finne ut om hun vil ha sex på. kyss og puppe beføling kommer mye tidligere... 9073283[/snapback] My thoughts exactly. Tror ikke det å putte hånda nedi buksa på hu er beste løsninga. Ting utvikler seg stort sett helt naturlig, så det er ikke noe vits å stresse, er det? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nei, det er ikke vits i å stresse det har du helt rett i Men hvordan prøver jeg meg på puppebefølingen dere nevnte her da? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Beklager dobbelpost, men jeg skal på stranden med henne etterpå, noe jeg bør gjøre da? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Beklager dobbelpost, men jeg skal på stranden med henne etterpå, noe jeg bør gjøre da? 9223970[/snapback] Du bør ta henne rett forann alle barna på stranda og beføle henne til ho skriker navnet ditt.... Selfølgelig ikke. Hvorfor så travelt. Nå har du muligheten til å flørte og skape ett tettere intimt bånd mellom dere i solen og vannet. Kos deg, og vær deg selv. Press grensene litt, men for all del ikke stress. Da blir fallhøyden mindre. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fyren vil ha seg. Ikke være romantisk. Engang når dere hviler dere sammen, så bare klå på henne. Hun er sikkert like kåt som deg. Jenter er jo ikke mindre kåte enn gutter. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det å ta på puppene, bør du ikek gjøre om du er i tvil hva hun syns om det. Første gangen til meg holdt jeg på å kosa med ei, og holdt liksom på låret, og midjen, helt til hun tok på ryggen og magen min under t-skjorta. Det er et tegn på at du kan ta på henne, men vær forsiktig. Ikke klem puppen hardt sammen når du først får sjangsen... Om du sitter bak henne så kyss henne på halsen, skulderen, til hun snur seg for å kysse deg. Da tenger du ikke kna brysta noe mer. Legg hendene på midja og kos deg Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hehe. Takk, Marius kom i buksa hennes i dag Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hehe. Takk, Marius kom i buksa hennes i dag 9228359[/snapback] Hvor er novellen?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå