Gå til innhold

Reklamering på skjerm


auduuun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehh.. nei. Kan legge til at jeg har prøvd forskjellige drivere, skjermer, os (win98/winXP)... Har også sendt en forespørsel til Hansol på deres supportside, den får jeg aldri svar på... (www.hansol-uk.com)

 

mvh,

Audun Løvdahl

Lenke til kommentar

heisann!!

 

er ikke helt med problemene deres, men jeg har en del problemer, med skjermen jeg også, for eksempel at jeg ikke får stilt den helt ut i kantene, altså geometrien(sikkert noe av det dere har prpblemer med) og det hender at jeg får en slags støgg piping ved èn spesiell oppløsning, og noen ganger i spill.

 

normalt?? nei det tror ikke jeg!

 

ev. andre enn de som har vært med på dette innlegget som har de samme feilene??

 

reklamasjon på skjerm??

Lenke til kommentar

Du har 14 dagers full returrett. Dette betyr at dersom det er under 14 dager siden du bestilte så kan du sende den inn igjen om den ikke har fått noen varige men som gjør den umulig å selle igjen.

Du skal da få igjen pengene du betalte for den, men du må dekke porto selv. (Litt dyrt?)

Er det gått over 14 dager så må du levere den inn på garantien, men da har ikke butikken noen grunn til å gi deg pengene tilbake. De vil da forsøke å reparere skjermen og sende den tilbake til deg. Finner de ikke no feil på den må du sikkert betale noe mer.

Det du kan gjøre er å spørre om du kan sende inn den nesten nye skjermen du har og spør om du kan få byttet den inn mot at du kjøper en litt dyrere og bedre skjerm.

Lenke til kommentar

Har et lite spm. hva angrefristloven angår.

Hvis man bestiller en vare på internett, men henter den på lageret demmes, gjelder da angrefristsloven ? Fikk ikke et slikt ark, fikk bare kvittering.

 

_________________

--

Mvh,

 

Tobias.

 

[ Denne Melding var redigert av: t_man på 2002-01-11 22:30 ]

Lenke til kommentar

takk for den! (du som skrev forrige innlegg) nå skal jeg gå til verks.. men, det er lite aktivitet hos de jeg sender post til. Var inne på leverandørens side (hansol-uk.com) og fant supporter i norge, med adresse (sandefjord) og email. Har sendt både til denne fyren, og til hansol-masterne selv. Ikke noe svar ennå.. forbrukerrådet?

 

mvh,

Audun Løvdahl

Lenke til kommentar

pcutstyr, butikken hvor jeg kjøpte skjermen, henviste meg til infocare.no, hvor det framgår av diverse regler og saker at jeg visstnok må ut med 450 uansett.. skal det være sånn? Mulig noen kan ta en bitteliten kikk på den sida?

 

mvh,

Audun Løvdahl

Lenke til kommentar

Du skal ikke la dem sende deg hi og dit.

Du skal forholde deg til selger av skjermen.

Og du skal ikke betale noen ting for bytte /rep.

Hvis du får problemer, må du henvende deg til nærmeste forbrukerkontor. De vil være behjelpelig

med evt. å ringe firmaet for deg slik at du får det du har krav på.

 

Folkens - merk dere firmanavnet PCUTSTYR.)

 

Lykke til.

 

skarsk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei !

Vil også si at jeg kjøpte min skjerm hos pcutstyr.no. Har også de samme 'feil', altså at jeg ikke får stilt bildet ut i kantene, endrer størelse automatisk osv.

En kamerat av meg hadde også kjøpt en hansol skjerm (710A) fra pcutstyr.no, han prøvde å levere tilbake skjermen, men de ville ikke ha den. De sa at han skulle sjekke hansol sine hjemmesider. Der skulle det stå et servicested han kunne henvende seg til. De skulle så komme hjem til han å hente skjermen.

Han har sendt mail, men ikke fått noe svar.

Selv er jeg drittlei (unnskyld) skjermen, men vet liksom ikke hva jeg skal gjøre med det.

Si ifra hvis noen av dere har fått til en løsning. Er jo litt rar at så _mange_ har samme 'feil'.

Lenke til kommentar

Jeg blir stadig henvist til http://www.infocare.no, siden jeg aldri blir helt klok på.

 

Så, en ting som ikke pcutstyr eller infocare vil svare meg på:

Hva kreves (hvilke ark/fakturaer/e-mails), strengt tatt, for å kunne "bevise" at jeg kjøpte skjermen hos pcutstyr?

En muntlig avtale er like gyldig som en skriftlig, etter norsk lov, har jeg lært. Kan jeg bruke e-fakturaen (ordrebekreftelsen) ?

 

I det hele tatt synes jeg ikke at noen av nettstedene har hjulpet meg noe videre. Begynner å bli møkk lei av å bruke tid og krefter på dette, men går det an å få tvingt til meg en annen skjerm, så gjør jeg det meste for å få gjennomført det.

 

mvh,

Forvirra vegglus

 

[ Denne Melding var redigert av: auduuun på 2002-01-21 00:05 ]

Lenke til kommentar

http://www.infocare.no/online/eservice.asp...are.no/eservice

 

Følg den linken. Du må ha serienr og produsjons dato som står bak på skjermen. Du får tilsendt en erstatningskjerm, og du sender den gamle skjermen tilbake i ensken den kom i, kostnadsfritt og raskere enn om du skulle vente til skjermen blir reparert!

 

Du trenger en eller anne form for kvittering for kjøpe av varen din! Det går ikke men 'muntlig avtale' når du kjøper slike varer!

Det er fordi det er den som kjøpe varen som får garantien, dvs om du kjøpe skjermen brukt gjelder ikke garantien.

 

Hvis du følger prosedyren med infocare så får du enten reparert eller du får en utbytteskjem! Dvs du får ikke en ny skjerm, det har du heller ikke krav på så lenge den ikke var DOA.

 

 

 

_________________

-FooKer-

 

'Det er bedre å ha armer og bein enn gull i paralympics!'

 

[ Denne Melding var redigert av: FooKer på 2002-01-21 00:24 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...