ByS0 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Som sagt liker jeg å spille en del, og derfor greit å ha en pc som tar klarer i alle fall å tåle litt for å si det slik. Den jeg tenkte meg var: Multicom, bærbar Med disse endringer til: 15,4" Widescreen WSXGA+ 1680x1050 matt skjerm Intel Core 2 Duo Mobile T7300 2.00GHZ 4MB Cache 120GB SATA 5400RPM 2.5" 2GB minne DDR2 667MHz SO-DIMM (2x 1GB) 9-celler 7200mAh XL (batteritid ca 5 timer) Turbo Minne Pris: 11 553,- Spec for dem som ikke gidder å trykke på linken: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * 15,4" Widescreen WXGA 1280x800 eller WSXGA+ 1680x1050 skjerm - valgfri størrelse * Intel® Core™2 Duo prosessor - valgfri størrelse * Serial ATA harddisk - valgfri størrelse * DDR2 667MHz SO-DIMM RAM - valgfri størrelse * Intel® Centrino® Duo/Pro Prosessor Teknologi * Mobile Intel® PM965 Express Chipset * Intel 802.11a/b/g/n trådløst nettverkskort (n-draft støtte) * 10/100/1000 Mbps nettverkskort * Bluetooth 2.0 (tillegg) * NVIDIA® GeForce® 8600M GT skjermkort 512MB * NVIDIA® PureVideo™ videoavspilling i HD kvalitet * Mulighet for analog og DVB-T TV-tuner med S-Video inngang og tilhørende fjernkontroll (tillegg) * DVD±RW DL (double layer) brenner * Innebygd mikrofon * 2.0MP webkamera med CMOS støtte * WoW Video/Audio hurtigtaster * Realtek ALC268 lydkort med 2 kanals HD Audio støtte * Mega Bass Reflex Speaker system gir meget bra lyd * Fingeravtrykkleser * 3-i-1 kortleser (SD/MMC/MS) * 4 x USB 2.0 (hvorav 2 stk USB Power 2A) * 1 x Firewire kontakt, for bl.a. videoredigering * 1 x Mikrofon inngang * 1 x lydutgang * 1 x S-video utgang * 1 x VGA (skjermutgang) * 1 x Express Card 34/55mm slot * Smart Face Recognization, logg inn ved hjelp av scanning via webkameraet * Trykksensitive hurtigknapper * Anbefales med Windows Vista * Valgfritt 6 cellers eller 9 cellers batteri * 2,8 kg (med 6 cellers batteri) * Mål i mm: 355 x 257 x 35/37 Denne pcen er med den nye Santa Rosa brikkesettet. Så jeg lurte på om denne pcen virkelig er verdt prisen. I mine øyne ser den ut som den klare vinneren for min første bærbare pc. Men hva syns dere? Takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå