Crossfire Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hei, jeg trenger et gratisprogram for bilderedigering - jeg skal redigere en logo så det hadde vært fint med noe som kunne jobbe med vektorgrafikk... Jeg prøvde "the gimp" men den kan ikke åpne .eps filen min. Jeg bruker WindowsXP. edit: emne, .eps - Endret 2. juli 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 the gimp er et raster grafikk verktøy allikevel. Kikk på InkScape istede (du finner det på sourceforge) Om det kan åpne eps, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du kan jo også laste ned en prøveversjon av Illustrator, har du 30 dager på deg til å få fiksa logoen. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Takk for svar. Jeg prøvde Inkscape og det virket jo vel og bra, men det kunne ikke åpne eps desverre (noen plugins var det men det var for komplisert/ikke for windows). Jeg tror bare jeg laster ned Illustrator, burde nok holde med 30 dager ja. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Da kan du isåfall også konvertere fra EPS til et format som inkscape støtter, for fremtiden etter 30 dager. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, konverterte til .svg - greit nok, det er vel et skikkelig standardformat. Åpnet seg fint i inkscape ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå