Nitrius Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Noen som vet om et enkelt og lite program som kan konvertere så og si alle lydformater om til .mp3? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kan enkelt søkes etter på google. F.eks ".ogg to mp3" EAC Lame Fra CD til MP3 filer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 SUPER©, Kan vel dette hvis jeg ikke tar helt feil. http://www.erightsoft.com/SUPER.html Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Fult klar over at man kan bruke google til å søke, det var nettopp det jeg gjorde før jeg posta. Greia er at det dukker opp så mange forskjellige programmer at jeg har null peiling på hva som er bra og dårlig osv... Så derfor lagde jeg posten her får å høre om dere har noen anbefalinger. Takker for tipsene så langt. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Itunes*kremtKremt!* vil helst ikke nevne det, men det konverterer det meste av lyd. Sempron Lenke til kommentar
Evas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Itunes*kremtKremt!* vil helst ikke nevne det, men det konverterer det meste av lyd. Sempron Ja det fant jeg ut nå, men går det virkelig kun ann å åpne og konvertere en fil om gangen? Jeg har ca 30 filer i samme mappe (lydbok) som skal konverteres. Kan Itunes ikke klare det på en mer smart måte?? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 MediaMonkey kan gjøre det, det er ikke et enkelt konverteringsprogram, men et fullverdig musikkorganiseringsprogram. Hvis det bare er konvertering du vil så kan nevnte SUPER gjøre det, jeg har også god erfaring med Format Factory (google it). Lenke til kommentar
Evas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 MediaMonkey kan gjøre det, det er ikke et enkelt konverteringsprogram, men et fullverdig musikkorganiseringsprogram. Hvis det bare er konvertering du vil så kan nevnte SUPER gjøre det, jeg har også god erfaring med Format Factory (google it). Tusen takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå