aspic Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Yeah, veldig einig, tek jo ikkje lang tid.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja, ''tic-lag'' er også irriterende. Catch Gamer sliter veldig mye med dette, og det endte med at jeg sluttet å spille på serverne deres. Maskinvare på serveren har også mye å si på dette, og ikke minst tilkoblingen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja, ''tic-lag'' er også irriterende. Catch Gamer sliter veldig mye med dette, og det endte med at jeg sluttet å spille på serverne deres. Maskinvare på serveren har også mye å si på dette, og ikke minst tilkoblingen. 9002373[/snapback] Vi er i ferd med og sette opp servere. Vi har 4 bokser som pr i dag er satt opp i serverparken vår, og de vil innen kort tid kunne benyttes. [..]Det er dual-Xeon maskiner med 2GB RAM. Det er som sagt ikke noen monstermaskiner, men de skal greit kunne kjøre en 16-20pl CSS server f.eks. [...] Vi har en testserver gående for øyeblikket, og en jeg spiller med regelmessig som bor i Finland har 32-36 i ping på serveren, mot normalt 50-60 på servere hos f.eks Lyse Tele eller TV2. Serverparken vår har 1/2-gigabit linjer mot NIX, så vi har nok kapasitet til ganske mye om nødvendig.8884502[/snapback] Tror vi skal klare oss ei god stund jeg Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Så kvifor ikkje fikse denne ticcen då? Dykk har jo tydligvis maskinvara som trengs. Alt du gjer på serveren er å setje "-tick 100" i launchoptions. (Eg sa -tickrate 100 tidlegare, noko som viste seg feil..) Og så restarte Endret 4. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er jo glimrende! Catch Gamers Mayhem-server sliter veldig. Det var 32 spillere totalt, satt ned til 30. Helt grusomt når laggen der er på sitt værste. Men hittil har jeg hatt god erfaring med Gamer.no-serverne og ligger på 15-25 i ping. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Så kvifor ikkje fikse denne ticcen då? Dykk har jo tydligvis maskinvara som trengs. Alt du gjer på serveren er å setje "-tick 100" i launchoptions. (Eg sa -tickrate 100 tidlegare, noko som viste seg feil..) Og så restarte 9002416[/snapback] Fordi jeg ikke har rettigheter til å gjøre det, men dette er noe ueland skal få i orden ganske så straks, slapp av Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Ser nå at serveren har 33 i tick. Det er lite. Send PM til Ueland om tipset, og be han sette den opp til 100. Edit: Ueland har visst fikset det. Endret 4. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Forslag til regler! - Gi feedbak på disse reglene er dere snill! Og...jeg tror vi skal hive framtidige ønsker i cs-kategorien som vi har. Skal få pratet om å få opprettet underseksjoner for de forskjellige serverene med ueland så man kan ta det der og ikke bare i denne threaden Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Nå er det opprettet en dedikert tråd for generell tilbakemelding på serverne, samt en tråd med forslag på regler. Vi henviser derfor fremtidige tilbakemeldinger dit så blir det litt enklere å få oversikt :-) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hadde det vært mulig å få opp en vanlig GunGame-server? Er så stress og intenst å game turbo. Gjerne reversed GG, noe som er mye bedre enn vanlig. Da man får de vanskligste våpnene til slutt Og gjerne en server med vanlige maps, går fort lei Dust2 i lengden Endret 4. juli 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ser nå at serveren har 33 i tick. Det er lite. Send PM til Ueland om tipset, og be han sette den opp til 100. Edit: Ueland har visst fikset det. 9002474[/snapback] Bedre nå? Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Personlig synes jeg dere burde sette opp en server med Zombie mod, fordi veldig mange spiller dette og de store serverne er så og si alltid fulle, så det er stor interesse for dette. Bare gå inn på en Zm_ map så ser dere at dette er et genialt konsept. Alle starter som CT eller terrorist, og plutselig blir en til zombie, og han skal knife andre slik at de blir zombier, mens de andre skal lage barikkader eller gjemme seg, og drepe zombiene. Zombiene kan bare bruke kniv, men fordelen er at de kan springe fortere og har noen tusen i HP. Håper dere vurderer en server Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Personlig synes jeg dere burde sette opp en server med Zombie mod, fordi veldig mange spiller dette og de store serverne er så og si alltid fulle, så det er stor interesse for dette. Bare gå inn på en Zm_ map så ser dere at dette er et genialt konsept. Alle starter som CT eller terrorist, og plutselig blir en til zombie, og han skal knife andre slik at de blir zombier, mens de andre skal lage barikkader eller gjemme seg, og drepe zombiene. Zombiene kan bare bruke kniv, men fordelen er at de kan springe fortere og har noen tusen i HP. Håper dere vurderer en server 9005052[/snapback] Høres spennende ut... I gungame foretrekker jeg at våpenet oppgraderes løpende, men at man må vente til neste runde om man dør. Da "belønnes" man om man ikke bare springer ut og dør. Med små kart vil rundene ikke vare særlig lenge heller, så forskjellen i spilletid for de middels gode og vinnerne blir ofte bare 10-20 sekunder. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Gungame var litt morro da.. Vant to ganger på rad Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Enig med NightKeeper, standard GunGame er best. Da ''levler'' vi* kun en gang per runde, og starter med nytt våpen og level neste runde om vi skulle dø. I GunGame Turbo blir det så kaotisk av og til. Og når vi spawner, så er vi udødelige i tre sek. Edit: *vi. Endret 5. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tickrate på 100 har bare funksjonalitet når ping er mindre enn 10, dei fleste har 30-60 og då er tick på 30 tilstrekkeleg. Tickrate krever vanvittig mykje CPU krefter og bør bli brukt forsiktig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Foretrekker det slik det er nå. Er kjedlig hvis man må vente en runde før man får upgrades, css er ikke og har aldri vært, et taktikkspill, er ren underholdning. Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det skal sies jeg prøver meg å på å koble opp til serveren, men A) Jævla kjapt dere skulle bytte maps da, rekker jo ikke få 5 streker en gang B) Hvis map lastet ned, masse mp3 og SHIT som må lastes ned. Skjerp dere, hører ikke hjemme i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hadde vert fint om dere hadde lagt alle mapsa i en rar eller zip-fil Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Det skal sies jeg prøver meg å på å koble opp til serveren, men A) Jævla kjapt dere skulle bytte maps da, rekker jo ikke få 5 streker en gang B) Hvis map lastet ned, masse mp3 og SHIT som må lastes ned. Skjerp dere, hører ikke hjemme i det hele tatt. 9010247[/snapback] Pøh, laster greit nok det, hva så hvis det går noen minutter aller første gangen man er på serveren. Går fint etter det. eneste jeg spør om er om man kunne hatt litt flere maps. Endret 5. juli 2007 av gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg